Istraživanja pokazuju da je odjeća iznimno bitna pri intervjuu za posao

Na domaćoj modnoj sceni dogodila se još jedna odlična suradnja. Modni dvojac Dies Gaudii i dizajnerica torbi Ana Dorotić novom kampanjom dokazuju kako poslovna moda može biti dinamična i inspirativna
Dies Gaudii i AD'signa

Izgled je važan na poslu, a po svemu sudeći očito je i dekolte, prema razočaravajućoj novoj studiji doktora Sevaga Kertechiana sa Sorbonne u Parizu. Istraživači su otkrili da će žene dekolte dovesti do bolje šanse za posao, posebno za radno mjestu u prodaji i računovodstvenim poslovima. Točnije, žene koje pokažu malo više kože imaju 19 puta veću vjerojatnost da na razgovoru za posao osiguraju svoje radno mjesto od onih koje se oblače konzervativnije.

Kako bi testirao ovu tezu da "odjeća čini ženu", dr. Kertechian prijavio se na 400 radnih mjesta u prodaji te računovodstvu pomoću dvije slične ženske prijave (uključujući fotografije) tijekom tri godine. Obje su žene bile jednako kvalificirane za pozicije, no jedna je žena na fotografiji imala haljinu s malo jače izraženim dekolteom (ne neukusno), dok je druga nosila zatvorenu košulju. U prodajnom sektoru, žena s haljinom i dekolteom dobila je 62 ponude više za intervju od žene u konzervativnoj odjeći te 68 intervjua više u računovodstvu.

Rezultati su bili prilično šokantni i negativni te su pokazali potrebu za većim brojem istraživanja. Studija nije uspjela odrediti spolove menadžera koji su zapošljavali, ali bez obzira na to, rezultati su otkrili beskompromisni tendenciju da sudimo žene na temelju njihove pojave, a ne intelekta. Ako ništa drugo, ovo je još jedan od razloga zašto nam je potrebno više žena na rukovodećim i izvršnim pozicija na poslu.


Slični članci: