Ima li vaš omiljeni doručak previše kalorija?

Doručak je jedan od najukusnijih i svima najdražih dnevnih obroka. Pri samom vrhu izbora su najčešće žitarice.

Gotovi miks žitarica koji vjerojatno svatko od nas ima u svom kuhinjskom kabinetu vrlo često su poprilično kalorični. Pokazat ćemo vam 4 načina kako izbjeći nepotrebne kalorije za doručak.

1. Odaberite proizvode od cjelovitog zrna

Ne samo kod tjestenine, već i kod žitarica za doručak. Žitarice iz cjelovitog zrna zadržat će vas duže vrijeme sitima zbog svojih vlakana. Osušena riža ili quinoa i zobene pahuljice su idealan izbor.

2. Izbjegavajte dodatne šećere

Ujutro nam treba brz doručak jer obično svi imamo problem s manjkom vremena prije nego li istrčimo iz kuče ili stana. Zato izabiremo već gotove blendove žitarica i muesli. Problem koji se javlja je da su ukusni miksovi najčešće prepuni šećera, a znamo što šećer čini našem tijelu. Granola je bolji i zdravili odabir. Obratite pažnju na pakiranje i pročitajte što se zapravo nalazi u vašem najdražem pakiranju za doručak kako bi izbjegli rafinirane šećere i bespotrebne kalorije. Također, možete i sami napraviti svoj vlastiti miks za doručak za koji ćete biti sigurni da je zdrav i bez dodatnih kalorija.

3. Pokušajte s različitim vrstama mlijeka

Kada je riječ o kravljem mlijeku, izaberete li mlijeko s većim postotkom masti prirodno je da će veći broj kalorija migrirati u vaše tijelo. Možete pokušati i s drugim vrstama veganskih mlijeka kao što su bademovo ili zobeno. Za usporedbu 100 ml mlijeka s 3,5 posto mliječne masti ima 64 kalorije dok ista količina bademovog mlijeka ima 47. Isto vrijedi i za jogurte.

4. Obratite pažnju na veličinu

Ako jedete zdrave žitarice to ne znači da možete jesti dvostruku porciju, barem ne ako želite izgubiti na kilaži. Odaberite manju zdjelicu u koju ćete žitarice staviti sa žlicom kako bi imali bolji dojam količine koju si stavljate u zdjelicu.


Slični članci: