Ikea vas ohrabruje da se popiškite na njihovu reklamu

| Lifestyle |

Instagram / @thefirstmess

Ikea izaziva pravu senzaciju svojom novom marketinškom kampanjom koja ostavlja bez riječi. Je li genijalna ili potpuno pogrešna još ne znamo, ali razlog koji se krije iza svega je nadasve lijep.

Što se točno krije iza ove reklamne kampanje? Svatko tko je trudan i tko to potvrdi na Ikeinom listu papira na koji se treba popiškiti, doviti će Sundvik dječji krevetić u pola cijene.

Cijela stvar osmišljena je jednostavno na prvi pogled. Ispod reklamnog letka integriran je test trudnoće. Ako je pozitivan, Ikein dječji krevetić umjesto 995 švedske krune, platit ćete 495 (oko 45 eura). Trudnice mogu uštedjeti čak 50 posto cijene ako se odluče uključiti u ovu zamisao.

Instagram / @thefirstmess

No, nas ipak muče neke pitanja. Kako bi cijela stvar zapravo trebala funkcionirati? Treba li žena donijeti oglas u Ikeinu trgovinu na koji se popiškila? Ili je dovoljno predočiti fotografiju na blagajni?

Još nismo u potpunosti odgonetnuli ovu marketinšku strategiju Ikee, ali svakako je novina te vjerujemo da uzbuđenju budućih mama nema kraja, bez obzira koliko platile novi dječji krevetić.

IKEA seriously wants you to pee on their latest ad