Glad za nogometnom igrom i nadmetanjem ususret Euru

Luka Modrić u Nikeovoj kampanji

Nike Football sa svojom ‘My Time Is Now’ kampanjom već nas nekoliko dana oduševljava i zagrijava za Europsko nogometno prvenstvo. Ovaj kratki filmić ugošćuje mnoge nogometne zvijezde koje će se već za dva tjedna boriti za europsku krunu na terenima Ukrajine i Poljske te nešto kasnije na Olimpijskim igrama u Londonu. Tu su Cristiano Ronaldo, Neymar, Andres Iniesta, Wesley Sneijder, Franck Ribery, Mario Götze, Mesut Özil, Yann M’Vila, Javier Hernandez i Danny Welbeck te čak i LeBron James.

Priča govori o novom valu mladih igrača (Neymar, M'Vila, Gotze), igrača gladnih pobjede, željnih prave igre i dobrih rezultata, igrača spremnih kako kaže popularna floskula naših nogometaša zaista „ostaviti srca na terenu“, onih spremnih gristi, spremnih na sve samo kako bi se našli na vrhu Europe i zasjali kao nekad u prošlosti njihove starije kolege. Film započinje nogometnom utakmicom  Francuske i Nizozemske koju odjednom prekida prvi val nogometom zaluđenih mladih igrača koji su željni ostaviti svoj trag u nogometnom svijetu. Mladi igrači odjeveni u crno-bijele dresove predstavljaju mlade nada koje sudjeluju u Nikeovom globalnom skautskom projektu "The Chance", u kojem traže 100 potencijalnih nogometnih prvaka iz preko 50 zemalja diljem svijeta, među kojima nažalost nije Hrvatska. Utakmica već renomiranih i uvaženih igrača, onih mlađih nada koje tek dolaze i onih od kojih se očekuje da će upravo na ovom prvenstvu zablistati se zahuktava, igri se pridružuju Neymar, a zatim Gerard Pique i Andres Iniesta koji u igru dolijeću u odijelima u kojima su sudjelujelovali na nekom suhoparnom sastanku. Tu je i neizostavni „miljenik“ zagrebačke publike Cristiano Ronaldo koji je također želi obući crno-bijeli dres koji predstavlja mlađe igrače, ali očito Ronaldo više nije tako mlad, jer je ostao samo još jedan maleni dres, koji Christiano ipak jedva odijeva. U kampanji je osim sportskog i nogometnog lifestylea predstavljena i zbirka Nike Clash kolekcija kopački koje nosi ekipa „starijih“ igrača nosi, a koja će biti dostpna od 6. lipnja.

Gledati ovaj brzi, kreativni, no vrlo detaljni filmić definitvno je pravi užitak. Naravno nije poanta samo u videu već interaktivnosti istog. Naime, na Nike Football YouTube channel-u tijekom pregledavanja filmića možete pronaći niz skrivenih tunela koji vam nude odličnu zabavu i super sadržaj. Klikajući na razna imena igrača među kojima je i naš Luka Modrić, možete saznati neka njihova razmišljanja. No možete iskusiti i neke poprilčno fora  ture u kojima ćete se osjećati kao da ste i sami dio velike nogometne industrije, barem na pola sata koliko će vam oduzeti igranje ovim filmićem. Tako će vas iako ni sam više nije tamo u Barceloninoj akademiji dočekati Pep Guardiola gdje će vam pokazati sav luksuz koji Barcini igrači uživaju, ali i pokazati muku kroz koju prolaze i koliko moraju biti „gladni“ igre, forme,brzine, znanja da bi uopće bili ondje. U drugom tunelu možete ući u svlačionicu gdje možete saznati i sve detalje o novoj Nikeovoj lopti, kopačkiama i dresovima reprezentacija, ali vidjeti i Sakho-a kako pegla. Možete ući i Nikeov salon i brijačnicu gdje  se Mario Balotelli i ostali igrači pripremaju i rade svoje frizure po kojima ćemo ih zapamtiti na EURU. Poput prije nekoliko godina popularne zabavne „fudbaliziraj se“ Facebook aplikacije, ovdje možete napraviti i svoju fotografiju u stilu muških nogometaša. Možete odraditi i trening sa Christianom Ronaldom i tako se pripremiti za ljeto. Možda ovaj „Nike“ video napravi nešto za hrvatske djevojke jer natjera muški dio populacije da u želji za pobjedom „iritantnog“ im Ronalda odrade nekoliko treninga pa ćemo ovo ljeto na vodičkim i hvarskim plažama umjesto pivskih/jacky/johhny/ škembica konačno ugledati i koju pločicu. Muški dio čitatelja će sigurno uživati u ovoj igrici jer će moći brzim ritmom vježbanja dovesti do eksplozije Ronaldovih mišića, a što je još bolje, možete to ponavljati unedogled. Prilično je zabavno. Možete odigrati i nogometu prilagođenu popularnu igricu Sega Sonic, gdje neprijatelje ubijate loptom te saznati mnogo informacija o Nikeovim proizvodima i projektima.

Kampanja je odlična jer ne možemo se nakon nje ne zapitati nije li glad za igrom i pobjedom zapravo čar ove igre i je li se ono što Nike promiče ovom kampanjom u potpunosti izgubilo?  Voljeli bi misliti da nije i da igrači igraju vođeni ljubavlju spram onog što rade.


Slični članci: