Evo što možete jesti tik pred spavanje za bolji san

Svi znamo da ne treba ići u krevet odmah nakon uživanja u kasnonoćnim zalogajima - ili smo barem tako mislili. Od narušavanja ciklusa spavanja do stvaranja žgaravice, refluksa kiseline i debljanja, ta "loša" navika objedovanja odavno je na lošem glasu unutar zdravstvene zajednice. Upravo je to razlog zašto smo bili iznenađeni kada su stručnjaci za bolji san preporučili sitne zalogaje prije nego zaspite.

"Postoje zalogaji koje možete jesti i svejedno dobiti pravu količinu sna", rekla je Shea Morrison, stručnjakinja za san iz Brisbanea i osnivačica The Good Night Co. za australski Daily Mail. U stvari, određena hrana zaista može pomoći procesu oporavka organizma i pomoći vam zaspati brže, kao što su sir, kaša, šunka i sir rolada ili narezane banane.

Morrison sugerira jedenje i nekih ugljikohidrata prije spavanja, posebice "sleep sandwich" s bananama, salatom i kruhom. Iako ovo može zvučati kao ne baš primamljiva kombinacija, banane sadrže "prirodne tvari koje pomažu poticati san", dok je zelena salata već od Rimljana poznata kao namirnica za san. Još uvijek je najbolje izbjegavati teška jela, hranu krcatu proteinima, meso i alkohol - sve će to biti u želucu duže nego što ih je potrebno.


Slični članci: