Esencijalne vježbe za ljude koji previše sjede na poslu

5 ključnih vježbi za sve ljude koji većinu dana provode sjedeći
5 ključnih vježbi za sve ljude koji većinu dana provode sjedeći

 Ako radite u uredu, znate da je ovo istina - prođu sati i sati na poslu, a vi se niste ni pomaknuli iz stolca. Eventualno odete po čašu vode ili na wc, popričate s kolegom na drugom stolu i to je to, vraćate se u svoj uobičajeni sjedeći položaj. Jednako tako vam je sigurno odmah jasno da na taj način stradava zdravlje vaših leđa...

Ono što trebate je učvrstiti mišiće donjeg dijela leđa i trbuha. Ovi dijelovi jako oslabe ako ste u jedno te istoj poziciji svaki dan satima. Također, važno je da pogodite i veće mišiće poput gluteusa (guze!) i corea kako biste potrošili višak kalorija dok jačate. U nastavku vam donosimo savršen trening koji bi u idealnom svijetu trebalo ponoviti 2-4 puta tjedno kako biste ojačali slabije dijelove vašeg tijela!

DEADLIFT I VESLANJE

Deadlift to upright row

BOČNI ISKORAK S OKRETOM

How to perform a side lunge with a twist

PLANK S OKRETOM 

How to Do Plank Hip Dips | Health

SUPERMAN

How to Do Superman Exercises

RUSSIAN TWIST

How to Do a Perfect Russian Twist | Female Bodybuilding

Slični članci: