Durexov #50GamesToPlay nasuprot "50 shades of Grey" - više seksa, manje čitanja o seksu

| Lifestyle |

Durex, 50 games to play

Durex, vodeći svjetski brend za seksualno blagostanje, premijerno je prikazao novi video i izdao novi vodič pod nazivom #50GamesToPlay kako bi inspirirao parove da isprobaju nešto novo za Valentinovo. Privlačan video pokazuje što se može dogoditi kad parovi prestanu čitati o odličnom seksu te odluče sami iskušati uzbuđenja koja donose veze u stvarnom životu. Cijela kampanja lansirana je paralelno uz premijeru filma "50 shades of Grey", a i sam naziv vodiča jasno implicira na što su mislili marketinški stručnjaci iz Durexa ili njihove agencije kada su osmišljavali ovu kampanju. Veliki broj žena diljem svijeta zaluđen je ovom književnom, a sada i filmskom pričom no statistike pokazuju da se sve manje seksamo.

Durex, #50GamesToPlay

MANJE SEKSA NEGO IKAD

Novo istraživanje naručeno od strane Durexa otkriva da 65% ljudi preferira stvarnost u usporedbi s dražima mašte, iako to nije spriječilo pad učestalosti vođenja ljubavi. Zapravo, zadnja studija, objavljena 2014. od strane Britanskoga nacionalnog upitnika za istraživanje seksualnog ponašanja i životnih stilova pokazuje da je prosječni mjesečni broj vođenja ljubavi pao s pet na tri. Je li moguće da knjige igraju ulogu u tom alarmantnom trendu? Durexovo ispitivanje razotkriva da su ljudi dvaput skloniji čitanju u krevetu, nego što su skloni vođenju ljubavi.

STVARNOST NASUPROT MAŠTI

Otkako je književnost za odrasle postala u potpunosti društveno prihvatljiva, postoji stajalište da smo svi postali skloni seksualnim avanturama. Međutim, ne samo da ljudi vode ljubav rjeđe nego ikad, čini se da nam ozbiljno nedostaje inspiracije kod isprobavanja novih stvari. Više od trećine ispitanih tvrde da je prošlo više od godine dana otkako su isprobali nešto novo u krevetu.

IGRANJE IGRICA

Dakle, što je potrebno kako bi se ljude ohrabrilo da se oslobode maštanja i prime se stvarnosti? Durex vjeruje da odgovor leži u pružanju malo inspiracije. Kako bi što kvalitetnije promovirao svoj novi video, Durex je izdao i #50GamesToPlay Vodič, praktični priručnik seksualnih savjeta, igrica i inspiracije, kako bi pomogao parovima da vrate malo zabave u krevet.

Durexov stručnjak za seks i veze Susan Quilliam, koji je surađivao na #50GamesToPlay Vodiču, kaže: "Naravno, sve nas privlači istraživanje seksualnog potencijala, širenje naših ograničenja i potraga za novim podražajima. Tražimo inspiraciju u svekodnevici, u videouratcima i knjigama, ali ne prenosimo uvijek te pustolovine u stvarnost. Ovaj novi video i #50GamesToPlay Vodič mogli bi parove lagano gurnuti u pravom smjeru." Cijeli  #50GamesToPlay Vodič može se pregledati na http://www.durex.com.hr/50gamestoplay/

Inače i ova statistika je vrlo zanimljiva:

  • 63% ljudi je reklo da ih čitanje književnosti za odrasle dovodi do raspoloženja za seks, ali samo 40% onih koji su imali seksualna maštanja su ikada pokušali provesti ih u stvarnost sa svojim partnerom.
  • 47% ispitanih su rekli da bi željeli da im je partner otvoreniji prema dijeljenju njihovih maštanja.
  • Apetit za proširivanje seksualnih vidika definitivno je vidljiv u 43% ispitanih, koji su sebe okarakterizirali kao zaigrane u krevetu.
  • 28% ih je reklo da im je bilo neugodno podijeliti svoje maštanje ili prijedlog seksualne igrice s partnerom, ali 47% je reklo da bi željeli da su njihovi partneri otvoreniji prema dijeljenju seksualnih maštanja.
  • Igranje uloga (17%), isprobavanje seksualne igračke (17%) te isprobavanje gela za ugodu (10%) najpopularnije su stvari kojima bi ljudi željeli eksperimentirati.