Burj Al Arab u znaku roza vrpce

Burj Al Arab, Dubai
Burj Al Arab, Dubai

Koliko je mjesec listopad bitan i prihvaćen diljem svijeta kao mjesec podizanja svijesti o raku dojke, dokazuje i najnovija vijest iz Ujedninjenih Arapskih Emirata. Burj Al Arab, luksuzni hotel i simbol Dubaia lansirao je roza Burj Al Arab kampanju.

Kampanja je započela 4. listopada osvjetljavanjem hotela u roza boji, a kulminirat će krajem mjeseca kada će se vidjeti koliko je skupljeno u licitaciji za jedinstveni iPad. Naime, hotel je naručio izradu iPada od 24-karatnog roza zlata s ugraviranom roza vrpcom i hotelskim logom. Ovaj nevjerojatan iPad izrađen je u londonskoj zlatarni Gold & Co., a onaj tko želi pridonijeti ovoj humanitarnoj kampanji, morat će ponuditi najviši iznos na hotelskoj Facebook stranici (http://www.facebook.com/burjalarab?ref=ts&fref=ts). Mislim da ne moramo posebno napominjati kako sva sredstva skupljena prodajom “roza” iPada idu u humanitarne svrhe.

Zlatni iPad
Zlatni iPad

Slični članci: