Ako želite biti i ostati zdravi, morate činiti ove 3 stvari

Smoothie – najukusniji zdravi saveznik za sve prilike

Kao autsajdere čiji se recept za sreću sastoji od gledanja filmova i serija te konzumacije nekog oblika sira, dnevna rutina besprijekorno zdrave osobe apsolutno nas fascinira. No, budući da smo odlučili ublažiti neke od loših prehranih i životnih navika u novoj godini, vrijeme je da usvojimo neke nove zdrave navike.

Srećom, PopSugar nedavno je objavio neke dnevne navike ljudi koji žive zdravim načinom života - informacije su prikupljene pomoću istraživanja Američkog instituta za istraživanje raka (ACIR). Evo što učiniti svaki dan ako želite biti zdraviji:

DOZIRAJTE SVOJE PORCIJE OBROKA PREMA TIJELU

Nema ništa gore nego završiti s ukusnim jelom sa strašnim bolovima u trbuhu zbog prejedanja. Ali čak i ako prejedanje nije vaš problem, porcije često jesu. Kako biste bolje kontrolirali svoje porcije, pokušajte usporiti dok jedete i biti svjesni onoga što jedete. Također možete pokušati sa zamjenom tanjura s posudama za salatu te se "prevariti" kako biste učinili zdravije odluke.

JEDITE BOLJE MEĐUOBROKE

Pojam "biti zdrav" ne uključuje izbacivanje grickalica, već odabira pravih za međuobroke zbog koji nećete žudjeti za šećerom i junk foodom. PopSugar preporučuje konzumaciju povrća i humusa ili čak i jabuka s maslacem od kikirikija umjesto čipsa i slatkiša.

UVEDITE RAVNOTEŽU U VLASTITO VJEŽBANJE (kardio+snaga)

Mnoge žene vježbaju prema pogrešnoj pretpostavci da je kardio najbolja vježba za mršavljenje i cjelokupno zdravlje. No, kako je AICR ističe: "Uključivanje treninga snage u raspored tjelovježbi nekoliko puta tjedno može vam pomoći u izgradnji mišića i sagorijevanju kalorija. To je sjajan način da promijenite svoju fitness rutinu i spriječite ozljede."


Slični članci: