Ako se želiti dobro odmoriti, potrebna su vam ova 3 obroka

Zdrava hrana

Dok pozdravljamo svježije vrijeme, zapanjujuće boje lišća i svečanu dekoraciju doma koji dolaze s jeseni i zimom, nismo posebno oduševljeni pratećim promjenama u ciklusu spavanja i razini energije.

Prema Simonu Kyleu, ljudi su skloniji nesanici, umoru i naglim promjenama raspoloženja u ovo doba godine, uglavnom zbog promjena u trajanju dnevnog svjetla i manjeg izlaganja suncu. Ako ste u potrazi za prirodnim načinom kako zadržati svoj raspored spavanja, Marie Claire preporučuje ova 3 oborka prije spavanja (ili kada posegnete zdravim ponoćnim snackom):

Humus

Izrađen od slanutka, humus je pun triptofanomm i vitaminom B6 koji pomažu u proizvodnji hormona spavanja melatonina. Ako ne možete spavati, preporučuje se malo humus namaza na kruhu od cjelovitog zrna.

Jogurt s medom

Prastara mudrost nalaže čašu toplog mlijeka kada se osjećate nemirnima. Prepuni kalcijem, mliječni proizvodi su u interakciji s hormonom spavanja melatoninom na način da stvara osjećaj pospanosti. Umjesto pijenja tekućine, pokušajte s jogurtom i dozom meda koji sadrži smirujuću glukozu koja može izliječiti nesanicu.

Sir i krekeri

Sir sadrži protein koji je također prepun triptofana koji pomaže pri snu. Zajedno s kalcijem i ugljikohidratima u krekerima, ovaj snack je zdrav i prirodan način kako umiriti nemirno tijelo da brže zaspi.


Slični članci: