Ako mislite da ćete biti sretniji ako se preselite, varate se

Djevojka

Općenito govoreći, mladi danas češće odabiru avanturu nego tradiciju za razliku od ranijih generacija u prošlosti. Iako ne možemo govoriti za sve, Gen(eracija) Y će statistički prije preskočiti brak, djecu i ulaganja u domove i vozila kako bi putovali svijetom i prisustvovali raznim zabavnim događanjima. Poznati kao "iskustvena generacija", također imaju tendenciju stvoriti romantičnu ideju o preseljenju van doma u potrazi za zelenijim pašnjacima.

Dok je ostavljanje svog rodnog grada nakon fakulteta daleko od nove ideje, Gen Y pretvorio je preseljenje u drugu zemlju u milenijski obred koji je gotovo pa obavezan. Ova nezasitna žeđ za avanturom precizno je nazvana "zemljopisnim lijekom" od strane Melody Warwick za Quartz. Jednostavno rečeno, riječ je o očaravajućem uvjerenju da će preseljenje u drugu zemlju promijeniti vaš život na bolje. No, kako se ispostavilo, "milenijski hodočasnici" koji odlaze u najfascinantnija mjesta, češto su zavedeni avanturom.

Osim činjenice da je uzbuđenje blijedi brže nego što mislite, postoje određeni psihološki faktori koji raskrinkavaju "savršenu" ideju o preseljenju u novi grad i da će ono promijeniti vaš život na bolje. Kao što je objašnjeno od strane Daniela Kahnemana u njegovoj knjizi "Thinking, Fast and Slow" ljudi mogu lako ostati zarobljeni u "fokusiranoj iluziji" kao što je pogled na ocean, brojna mjesta za zabavu ili blizina muzeja - sve što možda nikad neće ni posjetiti ili neprestano uživati u tome. U stvarnosti, daleko je važnije koji vas ljudi okružuju, a ne trendi kafići ili zavidan trgovački prizor koji vas ne mogu usrećiti.


Slični članci: