8 navika zdravih ljudi

Svakodnevno možete učiniti male stvari kako bi se osjećali bolje i lakše odbacili probleme. Stručnjaci kažu da ove navike pomažu.
1. Idu u krevet u 10
Svi znamo koliko je san važan za pravilan rad cijelog tijela, a naročito rad mozga. Šest do osam sati sna smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti, štiti imunitet, oporavlja tijelo, poboljšava pamćenje, povećava izdržljivost i koncentraciju.
2. Dišu duboko
Duboko disanje smanjuje anksioznost, regulira šećer u krvi i pomaže imunološkom sustavu. Ne morate pratiti nikakve specifične oblike disanja, samo se desetak minuta dnevno opustite i dišete duboko.
3. Komuniciraju s drugim ljudima
Ljudi u dobrim odnosima žive dulje, osjećaju se sretnijima i zdraviji su u cjelini, provođenje vremena s prijateljima i obitelji može vam pomoći u olakšavanju stresa.
4. Jedu orašaste plodove
Šaka orašastih plodova na dan, pet ili više puta tjedno smanjuje rizik umiranja od kardiovaskularnih bolesti, uz dug popis drugih pogodnosti izvrsni su za kontrolu tjelesne težine, poboljšanje metaboličkog zdravlja, štite vid i mozak.
5. Paze koliko sjede
I sami znate koliko je vježbanje bitno kako bi ostali zdravi. Kada cijeli dan sjedite u uredu nanosite štetu vašem tijelu, kako bi je ublažili svakih sat vremena ustanite se od stola i obavite laganu aktivnost u trajanju od 3-5 minuta.
6. Smiju se
Dobar izgovor za gledanje komedija.
Smijeh može ublažiti stres i povisiti vam endorfin. Studija provedena 2014. godine. na starijim ljudima otkrila je da gledanje smiješnog videozapisa smanjuje hormone stresa i poboljšava pamćenje.
7. Kuhaju
Izbjegavanje dostave i brze hrane može pomoći da održavate težinu te izbjegnete kronične bolesti. Ako ste gladni na poslu pojedite voćku ili povrće. Tako poboljšavate kvalitetu života i smanjujete rizik za niz bolesti
8. Provode vrijeme u prirodi
Vrijeme provedeno na otvorenom osigurava vitamin D koji je ključan za snažne kosti i mentalno zdravlje. Istraživanje iz 2015. godine pokazalo je kako su ljudi koji su prošetali prirodom imali manje negativnih misli u usporedbi s onima koji su hodali centrom grada. Povezivanje s prirodom pomaže u oslobađanju od stresa. 


Slični članci: