8 najgorih fitness savjeta!

Editor's pick by Anamaria Butković

Anamaria Butković, urednica Fashion i Beauty rubrike na Wall.hr portalu

Jeste li ikada probali napraviti vodič za svoj trening od svih fitness savjeta koje ste čuli u svome životu? Ni nemojte! 

Prepoznati dobre od loših savjeta nije lako, pa vam priskačemo u pomoć u toj teškoj, ali neophodnoj zadaći. Skupili smo 8 najgorih fitness savjeta koje smo ikada čuli i vrijeme je da ih podijelimo s vama!

U nastavku pročitajte koje neistinite savjete morate svakako zaboraviti i izbjegavati:

1. Najbolje vrijeme za vježbanje je jutro.

Stvarnost: Najbolje vrijeme za vježbanje je upravo onda kada VI osjećate da je najbolje vrijeme. Svaka osoba je drugačija i svima nam odgovara neko različito vrijeme. 

2. Ako tek krećete vježbati s utezima, počnite na spravama u teretani.

Stvarnost: Najbolje je odabrati obične bučice, kilaže koja vam je ugodna za početak. Na taj ćete način raditi i na snazi corea i poboljšati ravnotežu.

3. Vježbajte u toploj prostoriji kako biste sagorjeli više kalorija.

Stvarnost: To što je prostorija u kojoj vježbate topla ne znači da ćete sagorjeti više kalorija jer to ovisi isključivo o energiji koju ulažete pri pokretanju svog tijela.

4. Svaki trening posvetite drugoj skupini mišića kako bi izbjegli umor.

Stvarnost: Istina je da vaši mišići trebaju odmor, stoga vježbati svaki dan u tjednu nije preporučljivo ni korisno za vaše tijelo, ali nema potrebe za preskakanjem skupina mišića koje radite jer su najbolji treninzi oni koji jačaju cijelo tijelo istovremeno.

5. Uvijek odaberite težinu utega s kojom možete napraviti barem 12 ponavljanja.

Stvarnost: Ne trebate započeti s kilažom koju jedva možete podići, ali ako stvarno želite izazvati svoje mišiće - izazovite ih!

6. Kako bi dobili čvršću guzu, nagnite se naprijed dok ste na crosstraineru/orbitreku.

Stvarnost: Kao i sa svim drugim vježbama, forma je bitna, ali naginjanjem prema naprijed dok vježbate na orbitreku vaša guza neće ništa jače raditi. Štoviše, na taj način stvarate veliki pritisak na donjem dijelu leđa i nožnim prstima.

7. Ako želite duge, vretenaste mišiće vježbajte pilates, yogu ili balet.

Stvarnost: Dugi, vretenasti mišići zvuče tako lijepo, ali jednom kad dosegnete svoju visinu u odrasloj dobi - oni više ne mogu biti duži nego što jesu. Ideja o tome kako neke vježbe to mogu promijeniti je netočna. 

8. Trebate raditi puno cardio treninga ako želite otopiti masne naslage.

Stvarnost: Da, cardio je odličan način za trošenje kalorija, ali ne i jedini. Zapravo, nije ni najefektivniji. 20 minuta intervalnog treninga, efektivnije je od 40 minuta cardia.


Slični članci: