8 malih promjena koje vam mogu pomoći u borbi s kilogramima

 Želite izgubiti nekoliko kilograma, ali niste tome toliko posvećeni da mijenjate cijeli način prehrane, vježbanja i života. Onda vam u životu trebaju male, sitne promjene koje su prije svega jednostavne, neprimjetne, ali itekako korisne - i uz minimalno truda moguće je uz njihovu pomoć izgubiti nekoliko kilograma prije ljeta!

PROMIJENITE KAVU

Ako ne možete izdržati cijeli dan bez kave, obratite pozornost na kavu koju pijete. Umjesto velike šalice pune mlijeka, šlaga i šećera, prebacite se na crnu kavu ili barem preskočite navedene elemente (šećer ili šlag). Idealno bi bilo da vam u potpunosti zamijenite zelenim čajem. 

Zeleni DETOX čaj
Zeleni DETOX čaj

KUPUJTE PAMETNO

Postoje dva zlatna pravila kojih se treba držati prilikom kupnje namirnice: kao prvo, nikad ne idite u trgovinu bez popisa namirnica; i kao drugo, nikad ne idite u kupovinu praznog želuca. 

DODAJTE LIMUN SVOJOJ VODI

Iscijedite limun u vodu koju pijete kroz dan. Ovo citrusno voće djeluje kao diuretik (zbog čega ćete ići na wc češće i nećete se osjećati naduto), a istovremeno će vam ubrzati rad metabolizma. 

Voda s limunom
Voda s limunom

ISPROBAJTE NOVU VRSTU "HAPPY HOURA"

Umjesto da s društvom nakon posla sjednete u obližnji bar, krenite zajedno na grupni sat aerobica ili plesa. Ne kažemo da treba baš svako društveno događanje zamijeniti teretanom, ali povremeno se, umjesto gin-tonikom, počastite satom znojenja. 

PONESITE TORBU ZA TRENING NA POSAO

Imali ste najbolju namjeru otiči na trening nakon posla, ali niste ponijeli opremu...Pa se krenete doma presvući i prije nego što ste toga svjesni, ležite na kauču i gledate omiljenu seriju. Da ubuduće izbjegnete dolazak u napast, ponesite opremu za trening na posao i odradite ga dok ste još "na nogama". 

PHOTO: @gothamgym
PHOTO: @gothamgym

JEDITE SVJESNO

Znate onaj moment kad ste jako gladni i pojedete hranu i 10 i pol sekundi? Da, to nikako nije dobro. Mozgu treba vremena da procesuira što se događa i da je sada sit, a najbolji način da izbjegnete prejedanje je polagano žvakanje (oko 25 puta svaki zalogaj) i svjesno razmišljanje o tome što vam je na tanjuru. 

ZAUSTAVITE KASNONOĆNE OBROKE

Priznajte: koliko puta u tjednu vam se desi da nakon odlične večere završite u hladnjaku svega sat vremena kasnije? Krivi smo. A obično i nismo tako jako gladni. Ovo je jednostavno glupa navika koju treba prekinuti, a najbolji način za to je - pranje zubi. Operite zube nakon večere i tako dajte organizmu do znanja da je s hranom za danas gotovo. 

RANIJE KRENITE NA SPAVANJE

Zvuči jednostavno, ali obično nam se desi da baš prije spavanja imamo potrebu pogledati 5 epizoda omiljene serije u komadu...San nije nešto što trebamo tako olako preskakati. Svega nekoliko loše prospavanih noći za redom, može dovesti do instantnog debljanja. 


Slični članci: