7 zdravih navika u koje se fit žene kunu

Editor's pick by Anamaria Butković

Anamaria Butković, urednica Fashion i Beauty rubrike na Wall.hr portalu

Candice Swanepoel najbolja nam je fitness inspiracija!
Candice Swanepoel najbolja nam je fitness inspiracija!

Sada kada stiže proljeće, shvatili smo da se bikini sezona opasno približava! Imajući to na umu, koncentriramo se na razvijanje najzdravijih mogućih navika - kako bismo preživjeli ljetnu sezonu i šetanje po plaži u bikiniju...

Ako ste sličnog raspoloženja kao mi i tražite način kako započeti zdraviji lifestyle, u nastavku donosimo 7 zdravih navika u koje se fit žene kunu. Možda neke od njih već prakticirate, možda ćete tek početi, ali u svakom slučaju motivacije vam u nastavku neće nedostajati!

1. One vjeruju u ravnotežu. 

Postoji velika zabluda kako ljudi koji njeguju zdravi životni stil i redovito vježbaju odlaze u ekstreme: satima i satima vježbaju, ništa ne jedu i provode svoje vrijeme kod kuće, potpuno antisocijalno, kako slučajno ne bi došli u kakvu napast... KRIVO! Stvar je sasvim suprotna. Hrana i fitness su načini kako tretirate vlastito tijelo i ne određuju vam zbog toga život. Dapače, ljudi koji se zdravo hrane i vole fitness puni su energije i provođenje cijelih dana i noći kod kuće za njih je nezamislivo. 

2. One planiraju treninge i prate svoj napredak. 

Kada unaprijed isplanirate svoj tjedan i raspored treninga teško će vam biti prekrižiti ga neispunjenog s kalendara. Plus: ako večer prije napišete trening i točne vježbe za sljedeći dan, veselit ćete se ispunjavanju istih što prije!

Za vježbanje kod kuće - ne postoje izlike!
Za vježbanje kod kuće - ne postoje izlike!

3. Uvijek sa sobom nose male međuobroke.

Pripremite svoje obroke, međuobroke i napitke unaprijed. Bademi, celer, jogurt - odličan su izbor za žene koje puno rade i nemaju vremena za pripremu obroka tijekom posla. Najgora stvar koja vam se može dogodi jest da vas uhvati glad, a sa sobom nemate ništa za pojesti.

4. Svaki slobodan trenutak u danu pretvore u vrijeme za tjelovježbu.

Radite čučnjeve kad god stignete ili nekoliko trbušnjaka dok sjedite za laptopom. Primjerice, iskoristite vrijeme dok perete zube i radite čučnjeve, a dok se šminkate ili sređujete kosu možete raditi podizanje nogu. Dok pričate na telefon možete raditi iskorak ili pak zavezati pješčane utege oko gležnjeva dok obavljate kućanske poslove.

5. Koriste glazbu kao motivaciju.

Odaberite glazbu koju volite i koja tempom odgovara vašim vježbama. Ako preferirate pilates i istezanja, Sam Smith i Coldplay odličan su izbor, dok će vam za teretanu ipak veću motivaciju dati taktovi Rolling Stonesa.

Zdravi savjeti za koje niste čuli

6. Uvijek odaberu aktivniju opciju.

Možda najveća tajna fit žena jest - aktivan životni stil. One ga prakticiraju prije svega malim stvarima poput hodanja stepenicama umjesto lifta.

7. One znaju koliko je povrće važno.

Bez zelenog smoothieja ni jedna fit žena ne može zamisliti svoju rutinu. Baza su uvijek kelj i špinat, a ostale sastojke dodajte po želji - krastavci, celer i ostalo zeleno povrće. Kako biste ga zasladili dodajte malo ananasa, banane ili jagoda.


Slični članci: