7 stvari koje možete učiniti SADA kako bi se riješili stresa!

Stres je dio života - ali ne i vašeg života (dobra mantra, zar ne?). Ako se svakog jutra budite s ubrzanim radom srca i leteći ulazite u ured, vrijeme je da "stanete na loptu" jer vaš život pun anksioznosti jako ugrožava vaše zdravlje! Znamo, puno stvari se događa. Ali nemojte dozvoliti svojem ludom šefu ili smiješnim klijentima da vam crpe snagu. Nekoliko malih stvari može vam u trenu sniziti level stresa - barem sudeći prema znanosti. 

U nastavku pročitajte 7 stvari koje možete učiniti upravo SADA kako bi se barem malo riješili stresa:

 

1. Provedite neko vrijeme u prirodi

Ako osjećate kako vas napada histerija, ustanite, ostavite svoj iPhone na stolu i prošećite. Po mogućnosti negdje gdje ste okruženi zelenilom! Na taj ćete način pobijediti psihički umor i pojačati funkcije mozga.

2. Jedite zdrave namirnice

Jedna od prvih stvari koje će svatko od nas htjeti učiniti kada smo pod stresom je utopiti svoju anksioznost u nečemu masnom i prženom. Umjesto toga, pokušajte zamijeniti takvu hranu sa zdravim namirnicama poput avokada ili jaja. 

3. Samo duboko dišite!

Budite svjesni svojih udisaja i izdisaja i na kraju se tako i smirite. Svako ima vlastitu sposobnost otpuštanja spojeva koji opuštaju mišiće i organe te povećavaju dotok krvi u mozak.

4. Trik s rukom iz istočnjačke medicine

Možete se "resetirati" tako da izvršite pritisak na srednjem prstu, između drugog i trećeg zgloba i blizu spoja prsta i ruke. Na taj ćete način aktivirati živac koji opušta dio oko vašeg srca.

5. Pojedite bananu

Većina ljudi zna su banane odličan izvor kalija, ali jeste li znali da također sadrže i triptofan? U slučaju da niste znali, triptofan je vrsta proteina koju naše tijelo pretvara u serotonin - hormon sreće koji nas ujedno i opušta! Predlažemo da držite banane na stolu u uredu... 

6. Upalite muziku

Najlakši način kako se smiriti je pustiti svoju najdražu muziku! 

7. Uzmite žvakaću gumu

Žvakanje žvakaće gume može vam pomoći u smanjenu levela stresa i anksioznosti. Nije najprivlačnija navika, priznat ćemo, ali dobar način kako se smiriti u kriznim trenucima.

 


Slični članci: