7 mitova o mršavljenju

Gubitak kilograma nije lak zadatak, vjerujte nam, znamo. No ono što su ga učini još težim, ili što nas u najmanju ruku obeshrabruju, jesu uobičajene zablude o gubitnu težine i raznoraznim dijetama. Znanost je te mitove pobila i evo što kaže o gubitku tjelesne težine.


Mit #1 Nemoguće je izgubiti kilograme
Teško je, svatko tko je to pokušao barem jednom svjestan je toga, ali nije nemoguće. Ako se zdravo hranite i unosite manje kalorija nego što potrošite, kilogrami prije ili kasnije nestaju. Dakle, prehrana i fizička aktivnost ključ su gubitka kilograma.


Mit #2 Sve kalorije su jednake
Pa da i ne. Ako želite gubiti na težini obraćenje pozornosti na kalorije vrlo je važno. No, stručnjaci se slažu kako je bolje unijeti nešto više kalorija s naprimjer bademima, nego popiti dijetnu Coca- colu. Dnevnik prehrane koristan je način da ljudi dobiju uvid u ono što jedu, niz je kalorija koje tijekom dana unesete, a da ni ne primijetite. Dnevnik prehrane koristan je za sve, ne samo za osobe koje žele izgubiti na težini, tako možete prepoznati gdje su u vašoj prehrani potrebne promjene.


Mit # 4 Morate izgubiti puno kilograma kako bi primijetili zdravstvene promjene
Istraživanja su pokazala kako već 10% gubitka težine čini promjene u krvnom tlaku i razini šećera.

Mit # 5 postoji samo jedna učinkovita dijeta
Ljudi gube težinu pomoću različitih metoda i različitih dijeta. Većina žena i muškaraca kaže kako su morali probati više od jedne dijete kako bi smršavili i održavali težinu.


Mit # 6 Amerikancu su pretili jer previše jedu
To nije jedini razlog. Stručnjaci za pretilost tvrde kako je više faktora koji utječu na epidemiji pretilosti u Americi. Hrana i pića s visokim udjelom kalorija postala su sveprisutni dio američkog načina prehrane, također, Amerikanci jako puno sjede što povećava rizik od pretilosti i dijabetesa.


Mit# 7 Morate izbaciti alkohol kako bi izgubili na težini
Istina je da konzumacijom alkohola unosimo puno kalorija, no kao i obično, umjerenost je ključ svega. Ako ne pijete svaki dan to znači da ne unosite hrpu kalorija iz alkohola na dnevnoj razini. 


Slični članci: