6 zdravih navika koje uljepšavaju život

3 navike zdravih i uspješnih žena!
6 navika zdravih i uspješnih žena!

Stara poslovica kaže: "Po jutru se dan poznaje"! Svi smo to čuli stotinu puta, ali većina nas nije ni svjesna koliko je ta rečenica istinita. Pa zašto onda ne biste svako jutro započeli osmijehom? Jer osmijeh je ženin najbolji prijatelj. Isto tako moramo nadodati da postoje oni dani kada nam baš sve krene po zlu i poželimo ne izaći iz stana...

Američki nutricionisti i stručnjaci izdvojili su nekoliko navika zbog kojih će nam svaki dan rezultirati osmijehom. Zato primijenite neke od ovih korisnih savjeta koji doprinose zdravijem životu! 

  • Nemojte dopustiti da se budite u mračnoj prostoriji. Večer prije podignite roletne i pustite da u sobu ulazi prirodno svjetlo. Također, na mobilnim uređajima je vrlo često zvono alarma iritirajuće i nimalo ugodno za uho. Zato, promijenite ton alarma jer zasigurno će vam ujutro biti ugodnije čuti tonove drage pjesme nego iritirajuće Cvrrrnnn Cvrrnnn...
  • Ujutro, nakon spavanja otvorite sve prozore u kući, glavu izbacite van i duboko dišite 10 minuta. Pritom bi bilo dobro da sami sebe podsjetite da ste živi, zdravi i sretni. Ako jutro započnete s pozitivnim stavom, tijekom dana ćete biti otporniji na negativnu energiju koja vas sigurno očekuje.
  • Kada jedete doručak nipošto nemojte zaboraviti uključiti što je moguće više bobičastog voća. Ono vas diže iz sna, pokreće metabolizam i nimalo manje važno – pomaže održati vitku liniju.
  • Skočite pod tuš i naizmjenično se tuširajte toplom i hladnom vodom. To će poboljšati vašu cirkulaciju, ali i potpuno vas razbuditi i napuniti energijom. 
  • Uvijek pošaljite sve važne e-mailove večer prije kako bi osobu kojoj su namijenjeni dočekali odmah ujutro. Naime, istraživanja pokazuju da poslovni ljudi uvijek odgovore na mailove koje pročitaju kada dođu na posao, tj. između 8:00h i 9:00h, a kada ujutro dobijete pozitivan odgovor od šefa na vašu zamolbu o produženom godišnjem odmoru, sigurno će dan automatski postati ljepši.
  • Potrudite se da idete na vrijeme na spavanje i da si osigurate sedam sati sna. Ni više ni manje. Naime, stručnjaci tvrde da je dugo vremena magična brojka za san bila osam sati, no novija istraživanja potvrđuju da je sedam sati idealan period potreban za potpuni restart tijela.

Slični članci: