6 namirnica koje ne smijemo jesti prije spavanja

Večera

 Ako ste i dalje malo gladni nakon večere i tražite način kako utažiti glad do doručka, postoji nekoliko ključnih stvari koje uvijek trebate imati na pameti. Iako je istina da "mali noćni obrok" neće škoditi tako kako stručnjaci često ističu, ipak treba pripaziti na odabir namirnica. Ovih 6 ključnih vrsta namirnica NIKAD ne bismo smjeli jesti prije spavanja, a o brojnim razlozima koji iza toga stoje - pročitajte u nastavku...

1. CRVENO MESO - Sočan odrezak možda vam u kasne noćne sate zvuči itekako primamljivo, ali to je zadnja stvar koju biste trebali konzumirati prije spavanja. Crveno meso će razbuditi prirodne procese tijela za razgradnju hrane i potpuno onemogućiti vašem tijelu kvalitetan i dubok san koji mu je prijeko potreban.

2. ČIPS I OSTALE PROCESUIRANE GRICKALICE - Ono što je "super" na grickalicama je činjenica da je tako lako zgrabiti jednu vrećicu i brzinski je pojesti. procesuirana hrana (poput svih vrsta grickalica) ima visoku dozu monosodiuma, zbog kojeg ćete imati ogromnih problema sa snom - i to dugoročno! 

"Fat free" čips?
"Fat free" čips?

3. ČOKOLADU - Puno ljudi nije ni svjesno kako je čokolada izvor kofeina - koji je zadnja namirnica za konzumaciju prije spavanja. Ako ne biste popili šalicu kave prije spavanja, svakako ne biste trebali ni jesti čokoladu iz istih razloga. 

4. TJESTENINU - Tjestenina je inače jedna od najboljih namirnica koju možete jesti kada ste jako gladni, zato što je dovoljna jako mala količina da vas zasiti. Ono što je problem ako ju jedete kasno navečer jest činjenica da je izuzetno masna namirnica koja je jedan od najvećih i najčešćih uzročnika debljanja! I to dok spavate. Ako pokušavate jesti zdravo, iza 18 sati ni ne pomišljajte na tjesteninu.

5. SLADOLED - Još jedna "brza" opcija koja se čini prihvatljiva i jednostavna, a ustvari je itekako loša ideja. Sladoled je velik izvor masnoća i šećera i njegovom konzumacijom nećete tijelu dati priliku da razgradi išta od navedenog prije spavanja. Valjda vam je jasno kamo to vodi? Debljanju!

6. PIZZU - Pizzu uvijek ostavite za ručak! Masni sastojci na pizzi nikako nisu dobra opcija za kasni obrok prije spavanja. 

7. ALKOHOL - Čašica prije spavanja možda zvuči kao dobra ideja kako se uspavati, ali ustvari tako uništavate restorativni sustav sna. Čak i ako odspavate, to neće biti ni upola isti san koji vam je potreban za adekvatno funkcioniranje sljedećeg dana. 


Slični članci: