6 mitova o težini koje morate napusiti

Činite li sve ispravno u svojoj prehrani i redovitom vježbanju, ali i dalje ne vidite rezultat? Možda radite krivo jednu od ovih 6 stvari.

1. Proteini su dobri, ali samo u određenoj mjeri. Postoje mnogobrojne dijete koje nas prisiljavaju da unosimo puno namirnica koje sadrže visok udio proteina u odnosu na druge namirnice. Ovdje možete pronaći online alat koji će vam pomoći da znate koliko grama proteina trebate u odnosu na vašu dob, težinu i visinu.

2. Smanjite konzumaciju šećera. Zdrav razum nam govori da kada započinjemo dijetu izbjegavamo slatkiše i kolače. No jeste li znali da postoje i mnogo druge namirnice koje sadrže mnogo više šećera nego što to mislite. Posvetite više pažnje čitanju etiketa na proizvodima od mliječnih proizvoda do napitaka.

3. Zloupotrebljavanje kardio vježbe. Svi znamo da trčanje i kardiovaskularne vježbe pomažu pri gubitku tjelesne težine, međutim po studiji Sveučilišta u Oxfordu kardio vježbe mogu biti i štetne za tijelo, pogotovo za srce ako pretjerujemo pogotovo ako nam tijelo nije naviknuto na redovito vježbanje.

4. Ako jedete manje ne znači da ćete brže izgubiti težinu. Osnova dobre i zdrave prehrane je obrok između 2 i 3 sata. Nutricionisti preporučuju jesi oko 5 puta dnevno kako se ne bi pojavio osjećaj gladi, a razine glukoze održale na normalnoj razini. Izbacivanje obroka ili veliki obrok zamijenite s manjim i učestalijim obrocima.

5. Da, dobro je prepustiti se ponekad. Mnogobrojni stručnjaci s nutricionističkog polja savjetuju da je poželjno nagraditi se kada smo na dijeti jer to će nam pomoći kod anksioznosti koja se javlja kod striktnih dijeta te ćemo mozgu dati nagradu i energiju za nastavak.

6. Kako bi smršavili morate se dobro naspavati. Studija s King's Collegea zaključuje da ljudi koji spavaju manje od 7 sati dnevno jedu više hrane i imaju nekontrolirane porive za prejedanjem i zloupotrebom hrane.


Slični članci: