5 stvari koje ne smijete raditi nakon tjelovježbe

5 najčešćih greški nakon vježbanja
@elle_ferguson

Ako ste jedna od onih discipliniranih osoba koje već neko vrijeme vježbaju već ste naučili da postoje stvari koje ne smijete raditi poslije treninga. Ako ne, i ako pripadate u onu skupinu ljudi kojoj je tjelovježba nužno zlo koje odrađujete samo zato što ste svjesni koliko je potrebna vašem tijelu, naročito kao imate posao u kojem 8 ili više sati sjedite, onda je moguće da svjesno ili nesvjesno radite neke greške poslije treninga. Ovo je 5 najčešćih grešaka nakon tjelovježbe.

5 najčešćih greški nakon vježbanja
@fierceandregal

1. Jedete tešku hranu
Cilj obroka nakon treninga je dostaviti mišićima potrebne namirnice koje im pomažu da se obnove i ojačaju trenutno mišićno tkivo. To znači da se nećete nagraditi velikim hamburgerom i krumpirićima, već namirnicama poput piletine ili puretine, jaja, ribe, voća i povrća.

2. Konzumirate napitke sa šećerom
Za vrijeme treninga znojenjem se gubi puno elektrolita. Konzumacija sportskih napitaka jedan je od najjednostavnijih načina da nadoknadite potrošeno. Međutim, nerijetko su sportski napitci prepuni šećera i umjetnih bojila koji nisu najbolji za organizam, stoga izbjegavajte takve, i potražite one koje ne sadrže šećer.

5 najčešćih greški nakon vježbanja
@lifelovedancebreath

3. Nedovoljni istezanja
Istezanja nakon treninga ne treba požurivati, dajte si vremena i uživajte u njemu. Vježbe za istezanje jednako su važne kao i sam trening. Istezanjem smanjujete mogućnost povrede, povećava fleksibilnost mišića, sprječava i umanjuje bol u mišićima nakon treninga i oslobađa od stresa.

4. Ostajanje u odjeći u kojoj ste trenirali
Odmah nakon istezanja promijenite odjeću u kojoj ste vježbali, čak i ako se nemate vremena ili ne želite tuširati u teretani. Mokra odjeća zadržava vlagu i potiče razgradnju bakterija koje mogu uzrokovati reakcije na koži.

5 najčešćih grešaka nakon treninga
@stylerunner

5. Ne pijete dovoljno vode
Ako trening izvodimo kako treba i znojimo se, gubimo puno vode i minerala koje je potrebno nadoknaditi. Upravo zbog toga bitno je nakon treninga unijeti dovoljne količine tekućine kako ne bi nastupila dehidracija koja zadržava otpadne tvari u mišićima, vrši opterećenje na kardiovaskularni sustav, smanjuje mentalnu i fizičku sposobnost, a potrebne hranjive tvari neće učinkovito biti dostavljanje do mišića. 


Slični članci: