5 situacija u kojima apsolutno NE trebate vježbati

Za vježbanje kod kuće - ne postoje izlike!
Za vježbanje kod kuće ne postoje izlike?

 Razumijemo vas: ne osjećate se baš najbolje kad preskočite jutarnje trčanje ili trening u teretani. Ali jeste li znali da postoje situacije u životu kada je puno bolje i korisnije za vas preskočiti trening i uzeti mini odmor

KADA IMATE TEMPERATURU

Ako ste malo prehlađeni, ništa vam neće biti od treninga. Štoviše, potaknut ćete cirkulaciju i pomoći imunološkom sustavu malim cardio treningom. Ali vježbati s temperaturom je sasvim druga priča: vaše se tijelo bori protiv nečeg ozbiljnog i svu svoju energiju trebate usmjeriti u taj oporavak. 

KADA IMATE UPALU MIŠIĆA

Jučer ste odradili ubitačan trening - čestitamo vam! Ali zato danas jedva možete sjesti na wc bez da se u međuvremenu rasplačete od bolnih mišića. Naš savjet: lagano prošetajte (kako biste umanjili bilo kakvu napetost u mišićima) ili u potpunosti preskočite trening sljedećeg dana. Jako je važno osigurati tijelu vrijeme za oporavak - u protivnom, riskirate mogućnost od ozljeda.

Vježbanje je samo POLA puta do uspjeha!
Vježbanje je samo POLA puta do uspjeha!

KADA STE SPAVALI SVEGA PAR SATI

Istina je da vježbanjem možete osjetiti nalet energije i dobre volje, ali ako ste imali posebno tešku i dugu noć (i niste dobili svojih željenih 7 sati sna), bolja je da preskočite jutarnji trening i odmorite se još koji sat. 

KADA STE TRUDNI

Očito da je itekako važno ostati zdravima i pokretnima čak i kad ste trudni (govorimo o laganijim metodama vježbanja poput primjerice yoge i šetnje), pogotovo u one dane kada osjećate da imate dovoljno energije. Ali ako se osjećate umornima, poslušajte svoje tijelo (i doktora) i preskočite tjelovježbu. Olakšat ćete si ako jedan dan odlučite ljenčariti i opustiti se. 

KADA JE VAŠA NAJBOLJA PRIJATELJICA U GRADU (NA JEDNU VEČER)

Moralna pouka priče je: vježbanje je važno. Ali uvijek možete vježbati i sutra...


Slični članci: