5 najboljih začina za gubitak kilograma

5 začina koji pomažu pri mršavljenju

Nedavna su nas istraživanja naučila da ako umjesto soli koristimo začine i bilje u svojim obrocima, možemo smanjiti unos natrija za čak 1000mg dnevno – to je količina soli koju pronalazimo u čak 5 vrećica čipsa!

Već se zbog tog podatka naše krvne žile vesele, a kamoli kad vam otkrijemo tajnu začina koji garantiraju gubitak masnoće na trbuhu, smanjuju nadutost te općenito popravljaju živote ljudima koji se bore s kilama. Saznajte o kojim je začinima riječ te kako vam mogu pomoći u mršavljenju i gubljenju suvišnih kilograma.

Đumbir

Đumbir

Osim što može spriječiti bol u želucu, đumbir ima jedinstvenu sposobnost ubrzavanja pražnjenja želuca. Dodajte ga u marinadu, salatu ili si pak pripremite ukusan čaj od đumbira.

Crni papar

Crni papar

Snažan spoj koji se nalazi u crnom papru imena piperin koristi se stoljećima u liječenju upale i bolnog želuca. No piperin se miješa i u stvaranje novih masnih stanica – tako da ih razbija. Reakcija poznatija kao adipogeneza rezultira smanjenjem struka, masnog tkiva te razina kolesterola. Začinite njime meso i salatu.

Cimet

CImet
 

Cimet sadrži snažne antioksidanse koji se nazivaju polifenoli koji dokazano mijenjaju sastav tijela i poboljšavaju osjetljivost na inzulin. Dodavanje cimeta prehrani smanjuje nakupljanje masnoće na trbuhu, a dodavanje žličice cimeta u škrobni obrok može pomoći stabilizirati šećer u krvi. Pospite cimet po zobi, dodajte ga u shake ili jogurt za manji struk te za smanjenje apetita.

Kajenski papar

Kajenski papar

Spoj koji pronalazimo u kajenskom papru, kapsaicin, daje snažan udarac masnoćama na trbuhu, suzbija apetit i potiče termogenezu –sposobnost tijela da se spali hranu kao energiju. Dnevna konzumacija kapsaicina garantira gubitak masnoće na trbuhu. Možete pronaći kapsaicin u ljutim umacima, ali pripazite na dnevni unos natrija. Začinite ribo, meso i jaja sa samo prstohvatom mljevene crvene čili paprike, odnosno kajenskim paprom.

Bijela Gorušica

Bijela Gorušica

Dodajte senf svakom obroku! Znanstvenici u Engleskoj na Oxford Polytechnic institutu otkrili su da 1 žličica senfa (oko 5 kalorija) može potaknuti metabolizam i do 25 posto jače čak nekoliko sati nakon jela. Gubitak kilograma može se pripisati alil izotiocijantima, fitokemikalija koje daju senfu svoj karakterističan okus. Samo budite sigurni da konzumirate čiste i nisko-kalorične sorte (gorušice i octa). To znači izbjegavanje svega što je neonski žuto ili na bazi meda.


Slični članci: