4 zdrave namirnice koje morate izbjegavati ako ste skloni nadutosti

Ako vam se nadutost pojavljuje čak i nakon konzumiranja zdrave hrane, a ne samo nakon neumjerenog vikenda u hrani i piću, mogli biste biti kao jedan od 45 milijuna Amerikanaca koji se bori s gastrointestinalnim problemima kao što su sindrom iritabilnog crijeva. Iz tog su razloga osjetljiviji podjedinici odlučili usvojiti FODMAP način prehrane kako bi se borili protiv ove bolesti želuca.

FODMAP je skraćenica za probavljive oligosaharide, disaharide, monosaharide i poliole, odnosno sve okidače zbog kojih želudac doživljava nemir i torzije te koje možemo pronaći u svakoj pojedinoj grupi namirnica. Doktor Travis Stork otkrio je FODMAP zdrave namirnice koje bi mogle biti krivci za nadutost.

Češnjak i luk

Česte namirnice u kuhanju su skriven izvor FODMAP-a. Iako ih je teško izbjeći, ako kuhate za sebe, pokušajte ih zamijeniti sa začinima.

Jabuke

Dok jedna jabuka dnevno može zadržati liječnika daleko, ona vas može naduti zbog viška fruktoze. Isto vrijedi i za breskve i kruške.

Čaj od kamilice

Iako šalica čaja od kamilice može zvučati umirujuće pogotovo za liječenje boli u trbuhu, kamilica je još jedan neočekivani okidač i ne bi trebao biti vaš izbor. Srećom, crni, zeleni i čaj od mente su siguran odabir.


Slični članci: