3 zlatna pravila zdrave hrane koja odmah morate usvojiti

Ručak

Imate osjećaj da se ili stalno prejedate ili pak da uopće ne jedete? I jedna i druga stvar spadaju u loše navike i nezdravi odnos prema hrani. No, dobra je vijest da se ponekad i malim promjenama stvari mogu poboljšati, a da nam te promjene ne padnu toliko teško. Za stvoriti dobre navike zasigurno treba dosta vremena i truda, ali tri zaista jednostavna pravila o hrani i jedenju koja vam donosimo u nastavku su odličan početak. Ako ih osvijestite i potom primjenite, pozitivni rezultati neće izostati. 

1. Nikad nemojte jesti ispred ekrana

Ako vam je tokom jela upaljen televizor, laptop ili pak mobitel, vrijeme je da ih izgasite i usredotočite se na hranu. Poanta je u tome što nam oni odvraćaju pažnju pa je stoga puno veća mogućnost prejedanja. U početku vam se može činiti čudnim da objedujete u tišini, ali s vremenom ćete se uvjeriti da je to važan korak u kontroliranju porcija, a time i težine. 

2. Ne miješajte žeđ s glađu 

 Ovome bi se pravilu moglo pridodati i umor koji se također često brka s glađu. Ako jedete ručak i nakon pojedene porcije želite još jesti, radije popijte čašu vode i pričekajte nekoliko minuta. Velika je vjerojatnost da ste siti i da vam više hrane jednostavno nije potrebno. Pijenje vode tokom ručka će vam pomoći da sporije jedete i više osvijestite ideju o tome koliko zapravo jedete. 

DIY PROJECTS
DIY PROJECTS

3. Nemojte preskakati obroke

Hrana je gorivo za naše tijelo i svaki put kad ne jedemo redovito, izlažemo organizam nepotrebnom stresu. Kad vam se čini da je odabir zdravih namirnica i planiranje obroka prevelika žrtva, sjetite se dobro poznate izreke da smo ono što jedemo. Jedenjem redovitih i laganijih obroka pružamo našem tijelu mogućnost za razvijanje punog potencijala. 


Slični članci: