3 trika kako zavarati želudac i zdravije se hraniti

Kako se promijenila temperatura, tako se promijenio i naš apetit. Dok hrskava salata i svježe voće dominira ljetnim jelovnikom, zima se brine o našem dobrom apetitu koji uključuje poprilično nezdrave hrane.

Problem? Dodavanje pizza, tjestenina, pita i crnog vina u zimski način ishrane sigurno utječe na naše zdravlje. Kako biste saznali kako pobijediti zimsko debljanje bez odbacivanja ukusne hrane, PureWow otišao je u potragu za najboljim savjetima i trikovima. Za razliku od uobičajenih savjeta koji nalažu da jednostavno zamijenite narudžbu, ovi su savjeti zapravo vrlo ostvarivi. Evo kako naručiti hranu koju volite i smanjite nezdrave posljedice.

Jedite prvo salatu.

Ako se borite sa snagom volje i uvijek imate potrebu za drugim tanjurom tjestenine, probajte ovaj jednostavan trik kojeg su odobrili nutricionisti: pojedite punu zdjelu salate prije samog jela. To će osigurati unos odgovarajućih hranjivih tvari (kojih najčešće nema u tjestenini) te će zauzdati apetit prije drugog tanjura.

Uživajte u svakom zalogaju.

Kada žudite za nezdravom hranom i naručite/skuhate/ispečete je, znanost sugerira da jednostavno usporeno uživate u svakom zalogaju - tako ćete jesti manje. Zašto? Našem je mozgu potrebno 20 minuta da shvati da ste siti pa spuštanje vilice između zalogaja i vježbanje buđenja svjesnosti o sitosti će smanjiti šanse za prejedanje.

Podijelite hranu s prijateljima.

Kada žudite za nečim nezdravim, vjerojatno uopće ne žudite toliko koliko mislite. Umjesto da pojedete cijelu posudu i osjećate se bolesnima poslije, pozovite prijatelje na ručak ili večeru. Naručite, skuhajte, ispecite nekoliko jela - neka zdrava, neka ne - i uživajte u njima zajedno. ​​


Slični članci: