3 razloga zašto ne gubite kilograme

Ništa nije frustrirajuće kao neuspješna dijeta koja uključuje zdravu prehranu i čestu tjelovježbu bez ikakvih rezultata. No, kako nutricionistica i autorica knjige "The New Fat Flush Plan" Ann Louise Gittleman ističe, gubitak težine ide daleko izvan okvira prehrane, vježbanja i volje.

"Istraživanja sada potvrđuju da trajan gubitak težine, dobro opće zdravlje i trenutna epidemija pretilosti uključuju neočekivanu mrežu složenih faktora i uzroka", piše Gittleman za MindBodyGreen. Ona se osvrće na sljedeća tri faktora koji pružaju otpor mršavljenju:

Umorna, "otrovana" jetra

Nepoželjena nuspojava blagdana, jetra onečišćena "kemikalijama, konzervansima, teškim metalima ili viškom masti, ne može obavljati svoju funkciju izgaranja masnoća i hormona koji reguliraju dužnosti", piše Ana Louise. Pokušajte konzumirati hranu za čišćenje jetre kao što su češnjak, zeleni čaj, mrkva, repa i avokado.

Stres

Kada hormon stresa kortizol stigne do glave, onemogućena je sposobnost tijela da sagorijeva masnoću. Kao hormon promicanja masti, udari kortizola mogu uzrokovati žudnju za slatkom i masnom hranom. Rješenje? Dovoljno sna i smanjite svakodnevni stres, bilo da je u pitanju emocionalan, fiziološki ili psihološki stres.

Niska razina magnezija

Opisan kao "nutrijent prepun energije", magnezij u suštini pretvara hranu u gorivo. "Kada je razina niska, vaše tijelo nema odgovarajuće ovlasti za pokretanje učinkovitog sagorijevanja masti i vaše mršavljenje nema napretka." Pokušajte uzimati magnezij ili hranu bogatu magnezijem, kao što su sjemenke bundeve i sirov špinat.


Slični članci: