3 razloga zašto izbaciti ugljikohidrate

Instagram / @ohhcouture

Nema tjestenine, nema kruga, a ni pizze i pogotovo ne hamburgera. Ovo se događa s vašim tijelom kada izbacite ugljikohidrate iz vaše prehrane.

Low carb dijeta i sve verzije iste, među najpopularnijim su dijetama širom svijeta. Ali kakav zapravo učinak ima napuštanje ugljikohidrata kao što su kruh, tjestenina i krumpir na naše tijelo?

1. Postajete vitkiji
Tko jede malo ugljikohidrata (manje od 20 grama dnevno), njegovo tijelo automatski prelazi na takozvanu ketozu. To znači da vaš organizam povlači energiju izravno iz masnih naslaga.
Nedostatak: Vaše tijelo treba barem tri dana da uđe u ketozu. Neugodne nuspojave za to vrijeme su krvožilni problemi, glavobolja, umor.
Međutim, ne biste trebali izbaciti ugljikohidrate u potpunosti. Konačno, oni se nalaze i u voću koje nikako ne smijete izbaciti iz svoje prehrane.

Instagram / @ohhcouture

2. Manja žudnja za hranom
Niska ugljikohidratna dijeta čuva šećer u krvi na istoj razini. Žudnja za hranom je stvar prošlosti. Osim toga, dijeta s niskom razinom ugljikohidrata sastoji se uglavnom od vlakana, bjelančevina i zdravih masnoća koje vas duže vremena čine sitima.

3. Ravan trbuh
Lijepa nuspojava izbacivanja pizze, tjestenine i kruha. Pitate se zašto će vam trbuh biti ravniji? Vrlo jednostavno! Zato što proizvodi od pšenice često nadražuju vaša crijeva tijekom probavnog procesa.  


Slični članci: