3 namirnice koje mogu uzrokovati migrenu

Da li patite od kroničnih glavobolja i migrena? Moguće je da problem leži u vašoj prehrani. Dijetetske okidače često ne uzimamo u obzir kada je u pitanju bolna, iscrpljujuća glavobolja, ali doktor Gary Kaplan, osnivač i medicinski direktor Kaplan centra za integrativnu medicinu te autor knjige "Total Recovery", preporučuje određene smjernice kao strategiju za izbjegavanje migrene.

Uz fokusiranje na unos zdravih supernamirnica upakiranih s omegom-3, magnezijem, folnom kiselinom i vitaminom B, Kaplan navodi pregršt namirnica koje treba izbjegavati, a mi vam donosimo 3 ključne.

Proizvodi iz pekare

Bilo da ste osjetljivi na gluten ili imate celijakiju, i najmanja količina glutena može pokrenuti upalnu reakciju u tijelu, što rezultirala crijevnim i neurološkim problemima - uključujući i migrenu.

Mesne prerađevine

Prehrambeni konzervansi natrijev nitrat i natrijev nitrit koje možete pronaći u mesnim prerađevinama povećavaju razinu dušikovog oksida u našem tijelu, čime se povećava vjerojatnost migrene.

Mononatrijev glutamat

Mononatrijev glutamat možete pronaći u mnogim namirnicama, od salate i čipsa do konzervirane tune. Smanjenje unosa prerađene i pakirane hrane te smanjujući učestalost večera može pomoći sniziti unos MNG-a pa tako i mogućnost glavobolje.


Slični članci: