3 koraka do sigurnog i dobrog sna

Za ljude koji se rano ustaju i kasno dolaze s posla te dugo rade, nema ništa vrednijeg od dobrog noćnog sna. No, za neke, količina sna ne korelira uvijek s količinom umora - postoje mnogi vanjski faktori zbog kojih je teško zaspati kada za to dođe vrijeme.

Srećom, Business Insider je razgovarao s Rajom Dasguptom, medicinskim stručnjakom za spavanje, o nečemu što on naziva "higijenom spavanja" koja se može opisati kao "širi skup zdravih ponašanja koja će pripremiti naše tijelo za noćni odmor." U nastavku saznajte tri ključne komponente za razvoj zdrave higijene spavanja.

Krevet treba koristiti samo za spavanje.

Dok mnogi ljudi imaju naviku s laptopima biti u krevetu kako bi u zadnji tren odradili posao (tu smo se prepoznali), upravo je to ono što može omesti našu rutinu spavanja - svako predugo gledanje u ekran prije sna uništava higijenu spavanja. "Što ljudi rade kada ne mogu spavati? Vadimo telefone i vrtimo se po društvenim mrežama", kaže Dasgupta. "Ali to je u izravnom sukobu s kontrolom poticaja koji nalaže da je krevet isključivo za spavanje."

Ogradite se od distrakcija kada pokušavate zaspati.

To uključuje suzdržavanje od stvari kao što su televizija i društveni mediji sat vremena prije spavanja. "Kada idete u krevet, trebate raditi stvari koje su opuštajuće, kao što je čitanje," Dasgupta objašnjava: "Potrebno je postupno prijeći u san, a ne poticat um na rad."

Kada ne možete zaspati, pokušajte raditi nešto drugo.

"Dobra higijena spavanja sugerira da bi ste se trebali ustati iz kreveta i raditi nešto drugo, nešto opuštajuće, kao što je joga," Dasgupta kaže, dodajući da nas prisiljavanje na spavanje samo dodatno frustrira.


Slični članci: