13 namirnica koje trebate prestati jesti za doručak

Ove namirnice treba izbjegavati za doručak!

Kao što vam je mama sigurno puno puta rekla - doručak je najvažniji obrok u danu. S njime budite svoj metabolizam, daje vam energiju za cijeli dan ispunjen aktivnostima i postavlja dobre temelje za sve vaše ostale obroke u danu koji slijede.

Nažalost, postoji nekolicina loših obroka za doručak koji vam više štete nego koriste. U nastavku pročitajte o kojih 13 namirnica pričamo i potrudite se izbaciti ih iz svoje jutarnje rutine već sutra!

1. SLANINA - Sadrži velik postotak zasićenih masti i kolesterola te često jako procesuirana nitratima od kojih se može javiti i glavobolja.

2. PECIVA SA SIROM ILI MASLACEM -  Prazni ugljikohidrati s vrlo malo nutritivnih vrijednosti poput vlakana, proteina, cjelovitih žitarica itd.

3. ENERGETSKE PLOČICE - Što se tiče šećera i kalorija, energetska pločica vam dođe kao da jedete čokoladu za doručak (nadamo se da to nije slučaj!).

4. ČOKOLADNI NAMAZI - Nutella nema apsolutno nikakvih nutritivnih vrijednosti zato što sadrži "lješnjake".

5. SOK OD NARANČE - Pritom mislimo na gotove, kupovne sokove u tetrapaku koji su puni konzervansa i procesuiranog šećera.

6. ŽITARICE - Žitarice bez vlakana i proteina su još jedan izvor praznih kalorija, a zbog dodanog šećera povisuju vam šećer u krvi i vrlo brzo ćete ponovno osjetiti glad. 

7. KRAFNE - Jedan od najgorih mogućih izbora za doručak: čisti ugljikohidrati + šećer + duboko prženje = krafna.

8. KUPLJENA KAVA - Dodaci na "fancy" kavama iz Starbucksa ili McDonaldsa poput šlaga, čokoladnih preljeva i sirupa s okusom pretvaraju vašu jutarnju kavu u kalorijsku bombu.

9. KUPLJENA GRANOLA - Granola iz dućana je obično puna sakrivenih šećera što ju čini groznim odabirom za doručak.

10. MUFFINI - Jako rijetko ćete pronaći zdravi muffin osim ako ga niste napravili sami.

11. KRUH - Isto vrijedi kao i s muffinima ili bilo kakvim drugim slastičarskim i pekarskim proizvodima, ako ne znate što je točno u njima - pokušajte ih izbjeći!

12. PALAČINKE - Palačinke od bijelog brašna, masnoća poput maslaca i šećera povisuju vam šećer u krvi i vrlo brzo osjećate glad - što znači da su nikakva opcija za doručak.

13. WAFFLI - Waffli nemaju nikakvu nutritivnu vrijednost. Ako ih radite sami koristite cjelovite žitarice i izbjegavajte šećer koji im je inače glavni sastojak.


Slični članci: