12 namirnica koje će ojačati vaš imunološki sistem

Gripa

Ponovno smo došli do tog doba godine - sezone gripe! Čak i ako ste se naoružali velikom količinom proizvoda za dezinfekciju ruku i vitaminom C, svejedno postoji šansa da ćete postati žrtvom ovih opakih virusa. Iz tog razloga, donosimo 12 namirnica koje su poznate po tome da jačaju imunološki sustav i brane vas od mogućeg obolijevanja...


U nastavku pročitajte kojih 12 namirnica vam može pomoći u borbi protiv gripe:

 

1. Ljute papričice

Ljute papričice jedni su od najvećih izvora vitamina C, iako je nemoguće da pojedete više od dva zalogaja. Zato je najpametnije koristiti čili papričice kao glavni začin u pripremi jela.

Ljute crvene papričice - feferoni

2. Mrkva

Pune su antioksidansa poput beta-karotena koji se u tijelu pretvara u vitamin A. Dvije mrkve dovoljne su za cjelodnevnu opskrbu tijela vitaminima.

Mrkve

3. Kamenice

Sadrže cink koji je ključan sastojak u jačanju imunološkog sistema.

4. Kelj

Vitamin A i C koji sadrži ovo ukusno lisnato povrće pomoći će vam tijekom cijele godine, a posebno u sezoni gripe!

Kelj

5. Gljive

Potiču nastanak i razvoj citokina - proteina koji se bori protiv bolesti u tijelu!

6. Sok on naranče

Nikako kupovan, već napravljen kod kuće gdje ste sigurni da nema nepotrebno dodanih šećera.

7. Pileća juha

Općenito vruća tekućina poput čaja i juhe su dobre za organizam zimi. Posebice juhe koje sadrže povrće u sebi!

Mamina pileća juha

8. Brokula

Još jedno povrće da velikim udjelom vitamina C. 

9. Batat (slatki krumpir)

Odličan izvor vitamina A i C koji će vam umanjiti trajanje gripe (ako je uopće dobijete).

10. Đumbir

Sadrži kemikalije koje osnažuju organizam. Jednostavno ga dodajte u svoje jelo kao začin ili u vrućim napicima poput čaja!

Đumbir
Đumbir

11. Češnjak

Odličan za imunološki sistem - bori se protiv bakterijskih i virusnih upala!

12. Bademi

Bogati vitaminom E bez kojeg imunološki sistem tijela ne može pravilno funkcionirati.


Slični članci: