6 načina kako nesvjesno usporavate svoj metabolizam

tanjur
Do brzog metabolizma u par koraka!

Već sigurno znate da preskakanje doručka i nedovoljna količina sna itekako usporavaju vaš metabolizam, a vrlo vjerojatno se i trudite vježbati redovito kako biste izbjegli predugo sjedenje i održali svoj metabolizam bržim. I dok su ovi savjeti prilično očiti, postoji još toliko toga što biste mogli učiniti za svoj metabolizam i što brže i efikasnije sagorijevanje kalorija.

U nastavku pročitajte 6 načina kako nesvjesno usporavate svoj metabolizam i kako ih više nikada ne ponoviti!

1. Nemate pravilan raspored obroka

Vaše tijelo je pametno. Ono zna kada da očekuje hranu i troši više kalorija u vrijeme kada očekuje novi unos energije. Pravilan raspored obroka u danu, u razmaku od 3-4 sata pomaže u održavanju metabolizma brzim.

2. Ne pijete dovoljno vode

Adekvatna hidratacija ključ je zdravog i brzog metabolizma. Ako niste veliki ljubitelj vode, probajte čaj - zeleni čaj ima odlična svojstva koja će vam pomoću u sagorijevanju kalorija.

3. Izbjegavate mliječne proizvode

Mliječni proizvodi sadrže nekolicinu važnih nutrijenata u sagorijevanju masti i izgradnji mišića. Kalcij također ima veliku u ulogu u reguliranju metabolizma.

4. Ne posvećujete dovoljno pažnje treninzima snage

Treningom snage produžujete vrijeme sagorijevanja kalorija čak 48 sati i nakon treninga.

5. Niste jutarnji tip

Ranijim buđenjem i uživanjem u ranojutarnjem suncu poboljšavate svoj bioritam, što će vam dugoročno osigurati zdraviji i brži metabolizam.

6. U potpunosti ste izbacili ugljikohidrate

Dijeta s niskim udjelom ugljikohidrata mogla bi vam se obiti o glavu. Kada vježbate, vaši mišići trebaju glikogen iz ugljikohidrata, a u nedostatku istog osjećate umor i samim time trošite manje kalorija u treningu.


Slični članci: