Sve o blagodatima ljetnog plivanja

Ukoliko ste došli na godišnji odmor, a u blizini nema ničeg osim mora, uvijek postoji riješenje i za takvu situaciju. Ranojutarnje plivanje može biti vaš bijeg od problema, suvišnih razgovora, politike... Jednostavno doslovno zaronite u svoj svijet. Ovdje sam pisala o plivanju u bazenima, ali sva pravila vrijede i općenito za plivanje. Naravno, samo imajte u vidu svoju sigurnost. Ne plivajte na rutama dozvoljenima vožnji brodova. Ne spekulirajte samovoljno kad ima ili nema brodica. Držite se rute koja vam je u naseljenim mjestima označena bovama, a u ne naseljenim označite sami svoju rutu prilagođenu zakonu.  » pročitaj više

Ne tretirajte žeđ lijekovima

 Voda je najveći i najvažniji sastavni dio našeg tijela. U vrijeme fetalnog života organizam sadrži oko 90% vode. Ukupni volumen tjelesne vode čini 80% tjelesne mase novorođenčeta. U dobi od 6 mjeseci organizam sadrži 75% vode, a na kraju prve godine 65%. Neki organi kao mozak, poglavito siva masa, imaju čak 85% vode. » pročitaj više

Istine i laži o trudnoći i "famoznim" kilogramima

Upravo u trenutku objavljivanja ove kolumne prošlo je gotovo deset mjeseci od rođenja moga djeteta i sada kad su hormoni prisutni u manjoj količini vjerujem se da sam u stanju trezveno i bez previše emocija prenijeti svoje iskustvo tijekom i nakon poroda. Ovo nije članak koji bi trebao biti protumačen kao hvalisanje ili  pak kukanje , niti kao promicanje mršavljenja nakon poroda. Ovo je članak o činjenicama, sada već doživljenih na vlastitoj koži. » pročitaj više

Pravilno disanje - pola zdravlja

Udahni, izdahni! Previše puta smo čuli te riječi. U doktora kao djeca, na satovima tjelesno zdravstvene kulture, prije važnog ispita, za vrijeme sportskih takmičenja, pri samoj rekreaciji, čak i na porodu. Čuli smo te riječi, a da zapravo nismo pridavali preveliku pažnju istima. Jednostavno smo mislili da je disanje puka potreba za preživljavanjem. » pročitaj više