Vrijeme za snove Charlie designa i Loredane Bahorić

Predstavljanje kampanje Charlie designa iza kojeg stoji neponovljiva dizajnerica Loredana Bahorić ravno je postavljanju izložbe u nekoj modernoj galeriji i već je poznato da  najljepše modne priče izlaze upravo iz suradnje Charlija i Mare Milin. Na individualnost tih dvaju svjetova teško je ostati ravnodušan jer nas uvijek iznova uvode u neki drugi magični krug. Mare Milin majstorski slijedi Loredanin duh i snažno ga pretače u simbiozu koju je teško kopirati.

Dream Time, kampanja Charlie designa Loredane Bahorić, proljeće/ljeto 2015.

Sama kolekcija naziva Dream time, doista i priziva snove, fluidna je i meka, podijeljena u dvije cjeline tipične za Charlie: crna i bijela , gotovo identičnih komada odaje atmosferu koja i izgleda iz nekih zaboravljenih snova. Organdij je suprotstavljen koži, monokolor i avangardni komadi jasno ocrtavaju snažan rukopis. Cijelu priču dodatno osnažuju i cipele iz Charlija koje su ručno rađene baš za ovu ljetnu kolekciju.

Dream Time, kampanja Charlie designa Loredane Bahorić, proljeće/ljeto 2015.

Dream Time Team koji je uz Mare Milin radio na fotografijama su asistenti: M. Krkač i I. Zeljak, make-up Ana Rajić i  Petra Sever, kosa Ana Ćala za Studio Mila te zaštitno lice Sara Matiana iz Talia Modela.

Dream Time, kampanja Charlie designa Loredane Bahorić, proljeće/ljeto 2015.

Slični članci: