Veliki povratak scrunchie gumice za kosu

Predmet za kosu bez kojega nismo mogli u 90-im godinama, vraća se na modni radar i to na luksuzna vrata zahvaljujući Balenciagi.

Balenciagin kreativni direktor, Demna Gvasalia, još jednom je iskazao svoju naklonost stilu 90-ih godina. Iznova vraća modne klasike iz teenagerskih vremena i to direktno na modne piste luksuzne mode. Popularne majice s kapuljačom, odnosno hoodice, kao i klasične Levi's 501, već je prilagodio i ponovno vratio na modni radar zahvaljujući svom vlastitom brendu Vetements koji bilježi fantastičan uspjeh i uspon u modnoj industriji.

Nova Resort kolekcija Balenciage za 2018. godinu sada u fokus vraća davno izgubljeni predmet za kosu, poznatu scrunchie gumicu za kosu koja je bila neizostavna u 90-im godinama, a sada postaje luksuzna žudnja.

Instagram / @balenciaga

Pitate se kako gumica za kosu može biti predmet luksuza? Jednostavno, napravite je od kože i otisnite ime luksuznog brenda (ne, nemojte se dati u biznis replika) te je naplaćujte 145 eura baš poput Balenciage

Instagram / @balenciaga

Slični članci: