Veličanstvena Argentina kao inspiracija novog Loré lookbooka

| Fashion |

 Nakon nedavno predstavljene kampanje pod nazivom Argentina/Pampa, brend Loré, dizajnerice Lorete Gudelj, predstavlja lookbook za aktualnu jesensko-zimsku kolekciju, inspiriranu argentinskim folklorom te regijama i lokalitetima La Pampa, Salta, La Rioja, San Juan, Mendoza, Talampaya, Patagonia i Jujuy.

U skladu s etno motivima kampanje, dizajnerica nalazi inspiraciju u prirodnim vizurama Argentine koje čine pozadine lookbook vizuala, upućujući na samu inspiraciju odjevnih predmeta nove kolekcije. Lookbook je napravljen u suradnji s fotografom Franjom Matkovićem, čija je estetika zaštitni znak svih Loré vizuala te prepoznatljivosti brenda. Slike korištene u pozadinama vizuala djelo su akademske slikarice Mateje Babić, koja u suradnji s dizajnericom razrađuje pozadine vizuala, savršeno nadopunjujući argentinsku kolorističku priču.

Kolekcije Loré su limitirane serije, manualno izvedenih odjevnih predmeta savršeno krojenih i precizno izvedenih pri čemu se na prvo mjesto postavlja kvaliteta izvedbe odjevnih predmeta i korištenih unikatnih materijala kako bi oni imali trajnu vrijednost. Materijali u ovoj kolekciji rađeni su ručno prema predlošcima argentinskih tradicionalnih motiva koji sežu iz prethispanskog doba te ih je, prema ideji dizajnerice, ručno istkala nagrađivana tkalja Ivna Matičec, koristeći način drevnog tkanja poznatog pod nazivom “mallas correntinas”, pri čemu se tradicionalni motiv varira upotrebom boja karakterističnih za lokacije koje su bile početna inspiracija kolekcije. Dizajn i krojeve, dizajnerica je razradila referirajući se na roman José Hernándeza «Martín Fierro» te tradicionalnu gaucho jahaču kulturu koju uklapa u suvremeni modni kontekst koristeći stroge ravne linije jahačkih hlača, košulja, sakoa i kaputa.

Kao antipod gaucho kulturi, kontrira modele kombinezona, suknji i haljina večernje kolekcije izrađene u svilenom plišu, svili i taft svili, asocirajući na sofisticiranu urbanu notu Buenos Airesa i modnu ikonu Evu Perón. Materijali korišteni u kolekciji isključivo su prirodni, poput vune, merino vune, pamuka, svilenog pliša, svile te vegetabilno bojane glatke i brušene kože, koji kombinirani s vunenim tkanicama tvore kompaktnu cjelinu, a izrađeni su u suradnji s atelierom Grete Gudelj. Naglasak je na detaljima, te su posebno za kolekciju napravljeni dugi vuneni šalovi koji prate pojedine modele u izvedbi Ivne Matičec, ručno rađeni metalni gumbi te nakit izrađen u metalu, bakru, patiniranom bakru, mesingu, eloksiranom aluminiju i pozlaćenom srebru koje je, kombinirajući ih s tkanim detaljima i bazirajući se na mapuche tradiciji metalne obrade nakita, izradio poznati kipar Silvio Hrnčir (Lapidarium) za brend Loré.

Zaštitna su lica lookbooka, kao i nedavne kampanje, Marija Filipović (MyGuys Models) i Jelena Huđek (Talia Models). Frizure jahaćeg stila osmislila je Vanessa Žigić, a za šminku je zaslužna Karen Begić Jukčić. Odjevne predmete nadopunjuju jahaći modeli cipela Mass Hrvatska, koji su s dizajnericom surađivali i u dosadašnjim kolekcijama. Novu kolekciju možete potražiti na web stranici www.loretagudelj.com te u Loré studiju (Gundulićeva 29a).