Torba koja je tek prošetala modnom pistom, a već je hit

Guccijev kreativni direktor, Alessandro Michele, još jednom je fascinirao modni svijet predstavivši najnoviju kolekciju.

Predmeti žudnje, na pola puta između najnovijeg trenda i starog šarma, poezije i aure misterija koja proizlazi iz likova dekadentne aristokracije. Najnovija kolekcija predstavljena je u sklopu Milanskog Fashion Weeka, a Gucci je podigao ljestvicu te uveo novu vrstu estetike.

Čini se da je Gucci uklonio višak koji je bio fasciniran barokom te pročistio svoje linije. Simboli flore i faune, koji su pratili Gucci, smanjeni su i pojednostavljeni na definirane ikone i grafiku pop kultura. I u ovom estetskom zaokretu, već su identificirani komadi koji su zaslužno osvojili srce Instagramera.

Konkretno, riječ je o torbi koja već ima više od 200 tisuća lajkova te ne sumnjamo da ćemo ju uskoro viđati na svim poznatim blogerima. Torba je izrađena od gumenastog materijala te su predstavljene dvije nude nijanse. Neodoljivo podsjeća na cekere koji su ovo ljeto preuzeli street style i bili pravi hit. 

Logo i anagram ovog firentinskog modnog giganta otisnut je u velikom fontu na glatkoj površini torbe. Velika torba s minimalnim ukrasima pravo je iznenađenje te se uvelike razlikuje od prethodnih torbi koje je Alessandro Michele popularizirao za Gucci. Ručka torbe je izrezana u samom materijalu koji je sačinjava te djeluje minimalistički.
Sudeći prema Instagram profilu Guccija i naglasku koji je stavljen na ovu torbu, ne sumnjamo da će se uskoro pojaviti i druge boje, kao i varijacije na ovu torbu. 


Slični članci: