Tko su moderne pop dizajnerske muze?

Lily Allen - Chanel

Prije dva desetljeća, dizajneri su odlučili kao svoje vjerne promotore birati poznate pjevače, pjevačice i razne grupe. Posljednji angažmani Saint Laurenta podsjetili su nas da pop glazbenici imaju dugi staž u svijetu modnih kampanja. Još 2009.godine, Madonna je bila zaštitno lice Louis Vuitton torba, a Karl Lagerfeld se iste godine odlučio angažirati Lily Allen i Vanesu Paradis kao ambasadorice branda Chanel.

Lana Del Rey - Mulberry
Lana Del Rey - Mulberry

Lana Del Rey je čak u Mulberryu dobila i svoju torbu, a veliki broj angažmana dobivaju i muškarci. Cole Smith za Saint Laurent, Lenny Kravitz za Eleven Paris ili Justin Timberlake za Tom Ford, ovo su samo neke od poznatih glazbeno-modnih suradnja. Koji su još pop glazbenici krasili modne kampanje, pogledajte u galeriji.


Slični članci: