Sugar Ants - novi hrvatski streetwear brend koji slavi životinje, geometriju i humor

„Sugar Ants“ novi je brend majica i torbi osmišljen od strane Zvonimira Šarića i njegovog kreativnog tima iz Vinkovaca . Potaknut dosadom koja vlada na području modne scene i manjkom hrabrosti prilikom nošenja odjeće sa stavom, Sugar Ants brend na hrvatsko tržište oslobađa 11 životinjskih motiva koji na odjeći imaju potpunu slobodu biti ono što žele.

Na 100% pamučnim majicama pronaći ćete koale koje igraju poker, bezdlaku mačku koja puši, morske pse koji jedu pizzu ili čimpanzu koja čita novine lascivnog sadržaja. Osim što majicama želi ukazati na to da životinje trebamo gledati samo na odjeći, a nikako iz rešetaka nekog zoo vrta, brend je svoje ime dobio po jednoj od najvrjednijih životinjskih vrsta – mravima.

U mravljim kolonijama postoji red i uvjerenje da svaki pojedinac ima svoju svrhu, baš kao što je imamo i mi. Svaki od ovih motiva iza sebe ima priču i poruku pa iz Sugar Ants brenda poručuju da vas njihova jednostavnost i minimalizam ne zavaraju. Jednostavni geometrijski likovi, od kojih su životinje satkane i minimalističko okruženje uz crnu boju omogućuje im prilagodbu uz gotovo svaki drugi odjevni predmet. Majice i torbe do svojih kupaca dolaze u posebno dizajniranim „šećernim kutijama“ koje se kasnije mogu iskoristiti u neke druge svrhe.


Slični članci: