Urednički komentar, ali i genijalna poslovna ideja:

Što će biti s K stylom? Evo jedan prijedlog...

Miro Par - glavni urednik

Svoju karijeru u medijima započeo je 2010.g. aktivno sudjelujući u stvaranju posebnog, flambojantnog izdanja 'Nedjeljnog Jutarnjeg', a za koje piše i neredovitu kolumnu iduće četiri godine. Nakon toga prelazi u 'Telegram Media Grupu', te kao posebni savjetnik radi na stvaranju novog tjednika i portala za društvena i kulturna pitanja. Sve do početka 2017.g. tamo piše i redovitu tjednu kolumnu, a od kraja travnja iste te godine - postaje glavni urednik na Wall.hr. (Tih par mjeseci između ta dva medijska angažmana objavljivao je, uzgred kazano, samo fotografije svog mopsa na Facebooku...)

Kada bi je promatrali unatrag - počeo na jednom manjem, specijaliziranom portalu, zatim malo objavljivao fotografije kućnog ljubimca na društvenim mrežama, pa prešao na novi uzbudljivi projekt pokretanja tjednika i portala, da bi se na kraju skrasio u nedjeljnom izdanju jednog velikog nacionalnog lista - karijera bi mu bila, složiti ćete se, zbilja respektabilna.

Kada se spomene Lidl, prva asocijacija je lanac maloprodajnih objekata. Jedna od vodećih trgovina prehrambenih proizvoda prisutna je u 30 zemalja, gdje ima više od 10.000 prodavnica.

Manje je poznato da je u posljednjih 10-ak godina Lidl proširio djelatnost i na druge oblasti, prije svega organiziranje turističkih putovanja.

Sada Lidl širi djelatnost i na svijet mode! Mogli ste o tome i ranije čitati na Wall.hr-u, a onda i na drugim portalima. Elem, na New York Fashion Weeku 7. rujna svjetsku premijeru doživjela je kolekcija 'Heidi & The City'. Prva zajednička kolekcija Heidi Klum i Lidla!

Premda smo već navikli da poznati dizajneri poput Donatelle Versace ili Karla Lagerfelda objavljuju kolekcije za H&M, poznatom njemačkom trgovačkom lancu ovo je tek prva takva suradnja.

"Lidl se dosada nije povezivao s visokom modom. Sada to želimo promijeniti s Heidi Klum kao kreativnim izvorom inspiracije i uspješnom dizajnericom", rekao je Jan Bock, jedan od šefova njemačke filijale Lidla.

Lidlova modna kolekcija izazvala je veliko zanimanje žena, a cijene su, tradicionalno za ovaj lanac, itekako prihvatljive. Kolekciju čine "urbani odjevni predmeti" (Leo Blazer, bombarder jakne, super skinny jeans i dr.) po cijeni od 8-25 eura, dok prava kožna jakna u biker stilu košta oko 60 eura.

Kolekcija je danas stigla u prodaju pod imenom Esmara by Heidi Klum u više od 10.000 trgovina, izmeđuostalog i kod na, te tri njihova online shopa.

Pitanje je, međutim, kada će sličnu ekspanziju doživjeti Konzumova robna marka K-style? I, hoće li uopće, te zašto, jebatga, neće?

Posljednjih dana možemo naveliko i naširoko čitati kako su Adris i Atlantic grupa zainteresirani za kupovinu Leda i Jamnice iz velikog Agrokorovog koncerna, ali nitko, čini se, nije zainteresiran za preuzimanje te K-style robne marke koja, nota bene, nudi bogat asortiman udobne odjeće za sve uzraste. Kvalitetno pamučno donje rublje, pamučne majice dugih i kratkih rukava za žene i muškarce, čarape i hulahopke za male i velike, trenirke, kućne papuče i pidžame...

U sezonskoj ponudi u K-style asortimanu možete pronaći papuče za plažu, udobnu odjeću za male školarce na početku školske godine, ali i sve za uživanje u zimskim radostima; tople majice, trenirke i čizmice.

Potencijalni investitori u Konzum ili, eto, oni koji namjeravaju otkupiti neki dio istoga, nažalost propuštaju vidjeti ogroman potencijal upravo ovog pomalo zapostavljenog - negdje na kraj polica gurnutog - Konzumova proizvoda.

Ne treba, naime, prevelika mudrost ili poslovna pamet da se zna kako Ledo i Jamnica dobro posluju, dovoljno je samo malo osvrnuti se oko sebe i vidjeti što ljudi najviše konzumiraju, ali trebala bi posebna vrsta poslovnog čovjeka, ili tvrtke, a koje u Hrvatskoj očito nemamo, da shvati kako bi jedna K-style kućna papuča - dizajnirana od strane nekog domaćeg ekvivalenta Heidi Klum, poput, štajaznam, Nine Morić ili Kristine Šalinović, te u reklami stavljena na, recimo, Severinino nježno stopalo, mogla postati upravo ovo što je danas ova Lidlova kolekcija.

Ili, da odemo još jedan marketinški korak dalje, neka atraktivna Severina koja je i do sada često radila na Konzumovoj promociji, sama dizajnira cijelu kolekciju, pa makar, evo, donjeg rublja. Martina Dalić neka simbolično kupi prvi grudnjak, Alvarez nek' se vrati po najlonke, a Ramljak 'speedo' kupaće gaćice koje i tako nosi, iako su iz mode izašle isto kada i Jugoslavija s političke karte svijeta.

Neka se, upravo mi je palo napamet, cijela obitelj Todorić, a ponajviše ona kćerka koja i tako ima marketinšku agenciju, uključe u promocije te robne marke reklamirajući, na primjer, one kratke hlače s izrazito dubokim džepovima sa strane u koje dosta toga stane. A, svi članovi dosadašnjih Vlada, te medijski djelatnici specijalizirani za takozvano istraživačko novinarstvo, zatamljene naočale za slijepce. Ni do sada, naime, dok su njima i njihovim medijskim kućama punili ranije spomenute duboke džepove, ništa nisu vidjeli...

Da li bi ulaganje u taj projekt moglo spasiti cijeli koncern, pa onda i državu, iskreno ne znamo, ali čini nam se da niti jedan drugi potez o kojima se već mjesecima svakodnevno izvještava i špekulira u tome nažalost neće uspjeti.

Ovo bi barem na neko vrijeme moglo vratiti ljude u dućan. Pa makar samo da vide ima li njihov broj...


Slični članci: