Jednostavno savršena jesenska kolekcija S.dressa Lane Biondić

S.dress Lane Biondić

S.dress, modna marka Lane Biondić lagano osim domaćeg tržišta osvajaju i strano, a popratna događanja i kampanje više su nego odlične produkcije. Stoga ne sumnjamo da je pred S.dressom i Lanom Biondić i više nego svijetla budućnost. Lana je tako izbacila i look book s novom kolekcijom za jesen/zimu koja izlazi u prodaju prvo 6.rujna u trgovinama Heruc Galerije u Zagrebu i Rijeci, a zatim i u ostalim svjetskim metropolama gdje se S.dress prodaje.

S.dress Lane Biondić
S.dress Lane Biondić

Manekenka svjetskog glasa koja utjelovljuje ovu jesensku kolekciju je Alyssa Reinke (Ford models) Amerikanka germanskog porijekla koja živi i uspješno radi na relaciji Milano- London- NY-Tokyo čije modne piste i kampanje naveliko osvaja. I sama privatno nosi S.dress i oduševljena je njihovim travel-packaging-om. Kampanju kreativno i stilistički potpisuje Lana Biondić, a fotografije Maja Kljaić. Jesensko-zimska kolekcija pod motom 'Sve sto ženi treba' dijeli se na 11 novih S.dress modela te dva stilistička pristupa.

S.dress Lane Biondić
S.dress Lane Biondić

Prvi od njih je Chic koji uključuje 5 novih silhouette modela haljina prikladnih za sve tjelesne figure i razne dress-code prilike. Tako imamo slatko-sexy dvobojan model Anthea, atraktivan model Anais sa knock-out efektom, koju smo u trobojnoj varijanti već imali prilike vidjeti na Severini, sofisticiran model Ava koju krasi trenutno trendovska dužina s jesenskih modnih pista, ona ispod koljena, zatim dolčevita model u stilu 'Marilynke' Anabell i remake bestsellera Tatiana sada u novoj, black orhid boji.

Glede ponavljanja modela Lana objašnjava „Ukoliko i dođe do ponavljanja nekih od traženih bestseller modela i to zbog velikog inzistiranja kupaca, uvijek će se remakeovi lansirati u novoj boji jer lijepo je vidjeti na nekom partyu i nekoliko žena u S.dress-u modelima, ali nikako u istom kroju identične boje. Moram i želim zaštiti originalnost izbora svojih cijenjenih kupaca, a što je brand prestižniji njegove su serije i limitiranije. Postoji velika razlika između afirmiranog branda i high-street dućana i stoga je 'sold-out' trenutak već gotovo konstanta u većini naših modela.“

S.dress Lane Biondić
S.dress Lane Biondić


Drugi dio kolekcije čine Basic haljine koje su vrlo nosivi i ugodni komadi, ali i dalje u vrlo senzualnom S-stilu, u nju tako spada novi model dvobojnih hit-tajica Andy s efektom čizme iznad koljena, kao i  Anoush, prvi S-shirt po uzoru na klasični t-shirt u nekoliko bazicnih boja, tu je i dolčevita sa efektom korzeta Alex u jednobojnim i dvobojnim varijantama, duga silhouette suknja sa efektom sirene Amata, lepršava kraća Aisha za milijun easy-kombinacija te Anya duge i nešto šire hlače s efektom visokog shape-efekta u struku.

O ovom dijelu kolekcija Lana otkriva: „Vidim ih kao apsolutno elementarne za poslovnu ženu - od njenog uredskog dress-coda pa sve do večernjeg izlaska u vrtoglavim stiletto-štiklama"- rekla je Lana koja dizajnerski ponovno samostalno potpisuje ovu kolekciju.

S.dress Lane Biondić
S.dress Lane Biondić

Boje kolekcije su uz bazično crnu i sada već prepoznatljivo svježu off-white, fatalna tamno crvena rubin boja, black orhid- omiljena boja Tom Forda, antracit-smeđa kao topla zimska boja te na kraju, greige vrlo neutralna, nježna (kombinacija sivo-beige tj. taupe) boja koja pristaje uz apsolutno sve. Cijene su unatoč svjetskom uspješnom proboju modne marke S.dress od Londona, Berlina pa sve do Dohe i novoga američkog tržišta i dalje, za autorici nadraže hrvatsko tržište gotovo prepolovljene u odnosu na ostatak svijeta. Njenih 10 novih modela (+ 1 bestseller remake) i dalje su namijenjeni ženama svih generacija koje radije biraju modne evergrine bonton dizajna koji laskaju ženskoj figuri nego modne hirove kratkoga daha koji u svijetu sada već dobivaju epitet- mode za bacanje.

Svjetski mediji se i dalje bave sve popularnijim fenomenom S.dressa, stoga su najtiražnije engleske dnevne novine Daily Mail napravile cijelu reportažu o prednostima kolekcije S.dress haljina zajedno sa svjedočanstvom stvarne žene koja je to popratila vlastitim iskustvom iz prve ruke, ocijenivši ih sa '50 shades of grey' efektom za koji na kraju svega nije teško izdvojiti 330 funti, a S.dress je taj dan dobio preko preko tisuću upita na svoj info-mail. 


Slični članci: