Reciklirani obalni otpad u novoj H&M-ovoj kolekciji Conscious Exclusive

Nova H&M-ova kolekcija Conscious Exclusive pomiče granice održivosti i stila: kolekcija za 2017. uključuje inovativni održivi materijal BIONIC® – reciklirani poliester izrađen od plastičnog obalnog otpada. Podatna tkanina korištena za elegantnu plisiranu haljinu dokazuje kako je sasvim prirodno da najbolji stilovi idu ruku pod ruku s osviještenosti o okolišu.

Pored cjelovite ženske linije i opuštene formalne muške odjeće, kolekcija će po prvi put uključivati i komade za djecu, kao i parfem iz kolekcije Conscious Exclusive na bazi organskih ulja. Kolekcija će od 20. travnja biti dostupna u oko 160 trgovina širom svijeta, kao i online.

Supermodel i dobrotvorka Natalia Vodianova zvijezda je ovogodišnje kolekcije Conscious Exclusive, u njezinoj prvoj kampanji za H&M. „Ponosna sam što se pojavljujem u kampanji za kolekciju Concious Exclusive H&M-a. Nevjerojatno je vidjeti napredak održivih tkanina koje se koriste u kolekciji i utiru put održivijoj budućnosti mode,“ naglašava Natalia Vodianova.

Concious Exclusive kolekcija je istančanih komada, savršenih za proslavu nove sezone. Središnji komad prozračna je plisirana svečana haljina u puderasto ružičastoj boji, sašivena od BIONIC®-a, recikliranog poliestera izrađenog od obrađenog plastičnog obalnog otpada. Riječ je o kolekciji pojedinačnih komada koji odišu posebnim prilikama, svaki od kojih dočarava brojne raznovrsne načine na koje održivi materijali mogu oblikovati najbolji stil.

„Za H&M-ov dizajnerski tim, ovogodišnja kolekcija Conscious Exclusive prilika je za sanjarenje i kreiranje istovremeno neobičnih i lijepih komada. Fantastično je imati priliku pokazati što je sve moguće napraviti s održivim materijalima, baš kao što smo to učinili s profinjenom plisiranom haljinom od BIONIC®-a“, ističe Pernilla Wohlfahrt, H&M-ova voditeljica odjela za dizajn i kreativna direktorica.

Conscious Exclusive 2017 – The Journey of a Dress

Kolekcija Conscious Exclusive predstavlja pokretač u okviru iskoraka H&M-a prema održivijoj budućnosti mode. Od cjelokupnog asortimana H&M-ovih proizvoda, 20 % sada je izrađeno od održivijih materijala (2015.), s ciljem povećanja tog udjela na godišnjoj razini. H&M je jedan od najvećih korisnika recikliranog poliestera na svijetu i jedan od najvećih kupaca organskog pamuka. Cilj je da do 2020. godine 100 % pamuka dolazi iz održivih izvora. Taj cilj predstavlja dio težnje H&M-a da stvara održivu i kvalitetnu modu, dostupnu što većem broju ljudi. Za više informacija posjeti about.hm.com/sustainability.


Slični članci: