Predstavljamo vam Hollywood glasses: Ultimativan spoj mode i prirode

Predstavljamo vam Hollywood glasses: Ultimativan spoj mode i prirode

Hrvatska je isupnjena mladim kreativcima koji samo čekaju da svoje ideje ponosno prezentiraju javnosti. Bilo da se radi o modi, dizajnu, kulinarstvu ili party sceni, sve češće imamo potrebu upoznavati nas s talentima koji vam itekako imaju što za pokazati.

Jedne od njih su i Lana i Maja, sestre iz Zagreba koje stoje iza brenda "Hollywood glasses". Iako izrađuju samo sunčane naočale, one nisu tipične dizajnerice. Jedna je završila pravo, a druga ekonomiju i za svaki svoj prodani par naočala zasade jedno drvo.

Upravo radi tog neobičnog spleta okolnosti, s djevojkama smo popričali o tome kako je došlo do njihovog brenda i saznali da iza svega stoji jedna puno kompleksnija priča. Saznajte je i vi u nastavku!

1) Predstavite se čitateljima Wall.hr-a

Eksperiment s prirodom, kombiniran sa jedinstvenim dizajnom i prstohvatom zvjezdane prašine; Tako započinje naša priča... Svako stablo rođeno na planeti Zemlji različito je i jedinstveno. Upravo ta jedinstvenost čini svaki drveni okvir naših naočala posebnim. Poput nas samih. Kako bismo vratili majci prirodi posuđeno, za svaki kupljeni primjerak naših naočala sadimo po jedno drvo. Za posuđenu jednu granu, mi vraćamo cijelo stablo.

2) Kako ste se uz studij prava/ekonomije odlučili na dizajn naočala?

Ideja je nastala spontano, još prije 2 godine, kada smo moja sestra i ja promišljale o učinku ljudskog faktora na prirodu te obrnuto proporcionalnog utjecaja tehnološkog napretka sa svješću o brizi i čuvanju prirode. Tada smo zaključile da bi bilo dobro unutar ovakvog konzumerističkog društva uvesti proizvod kupnjom kojeg se izravno ulaže u prirodu i vraća joj život, ono što je ona nama dala. Uz ljubav prema pravu, iz djetinjstva je u život mene i moje sestre utkana i ljubav prema prirodi i zaštiti okoliša. Krenule smo od ideje da naš proizvod treba biti potreban i koristan svim ljudima pa smo se usuglasile oko sunčanih naočala, jedine zaštite najosjetljivijeg organa čovjeka. Odabirom materijala i dizajna pokušale smo spojiti potrebu i modu ali i probuditi svjest o mogućnosti doprinosa čovjeka u vidu vraćanja energije prirodi u obliku novog života, sadnje novog drva. Naime, samo dva odrasla drva proizvode količinu kisika dovoljnu za četveročlanu obitelj.

Predstavljamo vam Hollywood glasses: Ultimativan spoj mode i prirode
Hollywood glasses

3) Kako je nastao prvi par Hollywood naočala?

U mnoštvu brandiranih plastičnih sunčanih naočala i meni i mojoj sestri odjednom su sve izgledale isto. Kada je kompromis između prihvatljivog izgleda, odgovarajuće zaštite i vrtoglavo rastuće cijene postao nedostižan, sve je postalo jasno.

4) Kako ste osmislili ime?

Vrlo jednostavno. Riječ 'holy' na engleskom znači sveto, a 'wood' je drvo, uz istovremenu želju da se naši kupci noseći naše naočale osjećaju kao zvijezde, toj smo 'svetoj šumi' dodale još jedno 'l'. Tako je brend umjesto 'holywood' postao 'hollywood'.

5) Uz svaki kupljeni par zasadite drvo. Kako ste došli do ove ideje? Gdje sadite drveće?

Kako smo već prethodno naveli, ideja je bila vratiti prirodi život kao zamjenu za proizvod (sunčane naočale) koji nam je ona dala i koji kao i sve ostalo ne bi mogao nastati bez nje. Za prvu fazu sadnje, tvrtka je osigurala zemljište u Zagorju te u Dubrovačko-neretvanskoj županiji. U drugoj fazi, pokušat ćemo realizirati suradnju sa Hrvatskim šumama te djelovati na pošumljavanju čitavog opožarenog područja Republike Hrvatske, posebice od Dubrovnika do Splita.

6) Koji tip osobe vidite u svojim sunčanim naočalama?

Sve tipove osoba, bez dobnih i spolnih granica koje su karakterne savjesne osobe s izraženim osjećajem za dizajn izvrsno spojen s funkcionalnošću proizvoda.

7) Koji modeli su best selleri? I koje su vam okvirne cijene?

Kako imamo samo 3 bazna modela trenutno u ponudi, koja sa mogućom kombinacijom leća daju 6 različitih modela, moramo priznati da je interes dosta velik za sve modele. Ono što je ovo ljeto najtraženije svakako su leće u boji, pa se ti modeli ujedno i najviše prodaju. Cijene su pristupačne i svako može pronaći svoj model za cijenu od 100 EUR u HRK protuvrijednosti. Također, ono što nas izrazito veseli je činjenica da su sva tri bazna modela (@avenue, @boulevard i @square) popularni i kod muškaraca i kod žena. Prvotna je ideja bila da model @square bude muški, no isti je izazvao velik interes i kod žena. Jednako tako, model @boulevard koji je trebao biti prvenstveno ženski odlično pristaje i muškarcima. Tako su neki muškarci bili dosta skeptični prema navedenom modelu, a na kraju su se upravo za njega odlučili.

8) Koji su planovi vezani za projekt? Hoćete li širiti ponudu?

Ponudu svakako planiramo širiti, u planu su i dioptrijske naočale, ali kako je drvo specifičan materijal i nije jednostavno kao plastika (koja se zagrije i lako savija), trenutno testiramo dioptrijske modele. Također, za zimu isto pripremamo jedan projekt, koji je još uvijek poslovna tajna, ali ćemo vam rado odati informacije kada sve bude spremno.

Predstavljamo vam Hollywood glasses: Ultimativan spoj mode i prirode
Hollywood glasses

Slični članci: