Prije nekoliko tjedana načuli smo da se naša bivša manekenka i jedna od najbolje odjevenih Hrvatica, Kristina Bradač, prihvatila dizajniranja, a s obzirom na to da je estetika oduvijek bitan dio Kristininog života, zapravo ne čudi da se okrenula dizajniranju torbica. Povodom sutrašnjeg lansiranja kolekcije u zagrebačkom Velvetu, donosimo vam kratki intervju s Kristinom i prvi pogled na kolekciju njenih torbi.
Kako ste došli na ideju kreiranja torbica i pokretanja vlastite modne linije?
Torbice su oduvijek moj apsolutni modni favorit. Često sam znala sanjariti i zamišljati da mogu dizajnirati torbicu koja bi bila apsolutno po mom ukusu, tako da sam s vremenom neke ideje počela i skicirati. Tek nakon dužeg vremena sam se odvažila pokazati moje zamisli najbližim prijateljicama, od kojih sam dobila jako pozitivne kritike i dodatni "vjetar u leđa". Kako sam od rane mladosti u modnom svijetu, ovo je u biti i nekakav logičan slijed moje karijere.
Što vas je inspiriralo pri radu i za koga će biti namijenjene vaše torbice?
Inspiraciju pronalazim doslovce svugdje, no za prvu kolekciju su me najviše inspirirali leptiri, koji su i zaštitni znak branda Mariposa. Moje torbice su namijenjene ženama i djevojkama koje su samosvjesne i odlučne, ali s druge strane i krhke i ranjive i koje se ne boje to pokazati.
Primjetili smo leptir kao nit vodilju kolekcije, ima li on za vas neko posebno značenje?
Leptiri su moja inspiracija oduvijek i moji bliski prijatelji znaju da su mi leptiri u svim mogućim varijantama najdraži poklon. Oni su za mene simbol ljepote, konstantnih transformacija i prolaznosti i ljepote tog ciklusa.
Koliko je zapravo teško u hrvatskim uvjetima pokrenuti modnu liniju i tko vam je najviše pomogao pri ostvarivanju cilja?
U Hrvatskoj je trenutna ekonomska situacija toliko loša da su mnogi ljudi, vjerojatno s pravom, skeptični, no ja istinski vjerujem u Mariposu, jer je rađena s ljubavlju i enormnim trudom. Moram priznati da ne znam da li bi uopće i skupila dovoljno hrabrosti da nije bilo podrške moje obitelji i najbližih prijatelja, no posebno su mi pomogle moje prijateljice odvjetnica Ivana Gotovac, koja mi je pomogla da u sebi prepoznam i razvijem i poslovnu i organizacijsku stranu te dizajnerica Anamarija Brkić, koja mi je pomogla da oslobodim svoju kreativnu energiju i potencijal.
Kako izgleda proces stvaranja jedne Mariposa by Kristina Bradač torbice?
Vrlo često skiciram svoje inspiracijske zamisli i tako se rodi ideja, koja se onda usavršava danima, sve dok nisam u potpunosti zadovoljna. No, stvaranje kolekcije je nešto drugo, jer ste u mogućnosti više ideja koje proizlaze iz iste inspiracijske baze pretočiti u jednu malu priču, što je i meni bio cilj s prvom kolekcijom.
Iako ste tek na početku svoje dizajnerske karijere, ali zanima vas koji su vam planovi za brand Mariposa, planirate li izbacivati nove kolekcije i modele sezonski ili stalno?
Mariposa je zamišljena kao brand koji će prvenstveno imati dvije godišnje kolekcije torbica i novčanika, no uz to su planirane i sezonske capsule kolekcije. Planiram Mariposin asortiman obogatiti i drugim zanimljivim accesoirom, no još se razvijaju ideje.
Za kraj nam recite kada i gdje ćemo moći nabaviti Mariposa by Kristina Bradač torbice?
Mariposa torbice će se od sutra početi prodavati u Nicolas storeu u Zagrebu i IDconceptstoreu u Splitu, a od 1.11. planiram pokrenuti i vlastiti webshop.