Po čemu je posebna Diselova nova kampanja koju potpisuje Nicola Formichetti?

| Fashion |

Diesel s/s 2014

Diesel je jučer objavio svoju proljetno/ljetnu kampanju koju je snimio renomirani fotografski duo Inez & Vinoodh, a za čiju je ideju i cjelokupnu priču bio zadužen Dieselov kreativni direktor Nicola Formichetti. S obzirom na to da je Diesel prošlo ljeto angažirao Formichettija kako bi napravio određeni rebranding ove modne marke, logično je da se kampanja nastavlja na prošlosezonsku koja se vezala uz jednostavno cool ljude. 

Diesel s/s 2014
Diesel s/s 2014

Kampanja po neslužbenim nazivom #DIESELREBOOT ugošćuje razne buntovnike i ulične heroje. Dieselov tim zaista se potrudio kako bi i ove sezone kao zvijezde svoje kampanje predstavio zanimljive ličnosti. Poanta nove Diselove priče je kako nitko od nas nije sam i da smo svi na neki način povezani pa makari putem nošenja Disel traperica. 

Diesel s/s 2014
Diesel s/s 2014

Osim tetoviranih motorista i japanskih internet zvijezdi u kampanji se između 23 odabrane osobe našla i blogerica te modna urednica "We The Urban" magazina, Jillian Mercado. Upravo je ona, zbog činjenice da je u invalidskim kolicima, pobudila najveći interes stranih medija. Dvadesetšestogodišnja Mercado boluje od mišićne distrofije i s prijateljima se prijavila na casting za Diselovu kampanju gdje su tražili cool i neobične ljude. Sama Jillian za Elle.com je izjavila kako je na prijavnici napisala da želi biti u kampanji kako bi promijenila svijet i kako misli da su je upravo zbog toga i izabrali. 

Diesel s/s 2014
Jillian Mercado na Diesel s/s 2014 kampanji

U izjavi za WWD Nicola Formichetti osvrnuo se na njen angažman u kampanji te otkrio da se divi njenoj snazi "Nije joj jednostavno doći s točke A na točku B no totalno je neustrašiva i prava je inspiracija. Vidite - ne morate biti konvencionalan model kako bi predstavljali našu modnu kuću i u tome je cijela poanta". Rekli bi kako je Disel uspio napraviti stvarnu modnu kampanja za stvarne ljude.