Pariz nadohvat ruke uz modni brend Cadieux

Nakon što je u vrlo kratkom roku postao sinonim za profinjenost i najvišu razinu estetike, domaći brend Cadieux svoj je dizajn prilagodio i svakodnevnom, ubrzanom tempu života. Ne dovodeći, pritom, u pitanje eleganciju praćenu vrhunskim materijalima i standardima, Cadieux predstavlja dio svoje Gold i Rouge kolekcije namijenjene suvremenim pripadnicama ljepšeg spola, pažljivo odjevenim od jutra do večeri.

Upravo takav opis krasi talentiranu glumicu te modnu blogericu Sonju Kovač, koja, iako priznaje kako joj je gluma još uvijek najveća ljubav, zbog koje je proteklo ljeto provela na filmskom usavršavanju na New York Film Academy u Los Angelesu, ne krije kako moda sve više zauzima njezino srce i misli. Inspiraciju za modne kombinacije vrlo često pronalazi na putovanjima, a jedna od omiljenih destinacija joj je modni centar svijeta - Pariz. Upravo ondje od nedavno je i Cadieux otvorio svoje ekskluzivno prodajno mjesto, što ni ne čudi s obzirom na činjenicu kako pridjev ''pariški'' vrlo često prati, odnosno najbolje opisuje ovaj domaći brend. No, osim Europe, Cadieux polako kreće i u osvajanje Amerike, gdje će se uskoro naći u pop-up dućanima većih gradova.

Ipak, domaće zaljubljenice u modu ponajviše je oduševio ulazak Cadieuxa u čak osam Varteksovih trgovina diljem Hrvatske, gdje se od sada može pronaći prepoznatljivi izričaj ovog brenda, čije kolekcije upotpunjuje i ekskluzivna linija nakita, čineći tako Cadieux 'total look'.

Priča o tome kako se pariški chic uklopio u zagrebačke ulice, uz ostale detalje sa snimanja, uskoro će biti dostupna na Sonjinom blogu xoxosonja.com, koji iz dana u dan okuplja sve veći broj posjetiteljica i čitateljica, koje veže jednaka strast –  ljubav prema modi. 


Slični članci: