Nova "ubojita" kampanja urbanog modnog brenda Obekei

Nova kolekcija pod nazivom "Fashion Killa" brenda Obekei, mlade dizajnerice Katarine Smolić, inspirirana je zatvoreničkom kulturom odijevanja kroz povijest pa sve do danas. 

S obzirom na to da se uniforme nisu puno mijenjale kroz povijest, tako i Obekei predstavlja 3 standardne, prepoznatljive uniforme - dvodijelne u sivoj i narančastoj boji te crno-bijele pruge koje u istim varijantama viđamo i kod modela kombinezona. U novoj kolekciji prevladava pamuk, na čemu se temelji i sam brend, a ove sezone u kolekciji se nalaze i komadi od satena i kombinacije nekoliko materijala. Obilježje Obekei-a je spajanje nespojivog, pa su tako i ove sezone spojeni i kombinirani laganiji i nešto tvrđi materijali. 

Kampanja je snimana na nekoliko različitih lokacija, pred fotografskim objektivom Zvonimira Ferine, a na fotografijama se pojavljuju mladi, talentirani ljudi koje spaja samo jedno - ljubav prema Obekei-u. 


Slični članci: