Nova Nike kampanja slavi pomicanje granica u ženskom svijetu

„Nike Beautiful X Powerful“ kolekcija
„Nike Beautiful X Powerful“ kolekcija

 U dva sata, 24 minute i 52 sekunde Joan Benoit Samuelson pokrenula je revoluciju. Godina je 1984., mjesto: Los Angeles, događaj: prvi ženski maraton u povijesti Olimpijskih igara. Pobjedom na ovom maratonu, Samuelson je razbila mit kako žene nisu fizički sposobne izdržati veće daljine. Kroz nekoliko godina kampanje i  uključenja IRC-a (International Runners Committee), kojeg su osnovale grupa trkačica s podrškom Nikea došlo je do određenih pomaka.

„Nike Beautiful X Powerful“ kolekcija sastoji se od četiri kultna modela tenisica - Classic Cortez, Air Presto, Air Max Thea te Huarache. Modeli također dolaze u „Jacquard“ varijanti inspiriranoj pobjedničkim krugom i ikonografijom Samuelsonove utrke.

CLASSIC CORTEZ (639,00 kn) // AIR PRESTO (1049,00 kn)
CLASSIC CORTEZ (639,00 kn) // AIR PRESTO (1049,00 kn)

Slogan „There is no finish line“, kojim se vodi ova legendarna trkačica, inspirirao je kompanije da pruže stalnu podršku i slave sportašice u svim sportovima. Tijekom godina, Nikeova privrženost sportašicama je stalno rasla, od kreacija novih tenisica za trčanje, organiziranja međunarodnih utrka koje su proširile pokret globalno, pa do razvoja Nike ženske zajednice – više od četiri milijuna sportašica u svijetu koje trče i treniraju zajedno, motivirane zajedničkom predanošću kako bi „pomjerile“ granice ljudske prirode.

AIR HUARACHE ULTRA (1049,00 kn) / AIR MAX THEA ULTRA (979,00 kn)
AIR HUARACHE ULTRA (1049,00 kn) / AIR MAX THEA ULTRA (979,00 kn)

Nike Beautiful X Powerful kolekcija također je inspirirana tim sloganom, a slavi pomicanje granica u ženskom svijetu, počevši sa Joan Benoit Samuelson kao začetnicom pokreta.

„Nike Beautiful X Powerful Premium Leather“ kolekcija dostupna je putem web shopa www.nike.com te u Nike trgovinama. „Nike Beautiful X Powerful Jacquard“ kolekcija će biti dostupna od 1. prosinca.


Slični članci: