Nova kampanja bečke marke nakita Freywille za kolekcije „Floral Symphony“ i „Magic Sphinx“ snimljena je u Zagrebu s Ninom Badrić u glavnoj ulozi i time je ujedno proslavljen i nastavak uspješne suradnje između naše glazbene dive i ove luksuzne marke nakita.
Prilikom prvog predstavljanja svog raskošnog nakita hrvatskom tržištu u rujnu prošle godine, Freywille je angažirao za ambasadoricu pjevačicu Ninu Badrić. Ono što je bilo zamišljeno kao regionalna suradnja, ubrzo je poprimilo svjetske razmjere, Ninina fotografija s kolekcijom „Spirit of Africa“ oduševila je cijeli svijet.
„Suradnja s Ninom Badrić prilikom dolaska na hrvatsko tržište i otvaranja butika u Zagrebu, pokazala se odličnom odlukom. Nina je iznimno talentirana glazbenica, a nas je osvojila profesionalnošću, prelijepim licem i zaraznom vedrinom. U kampanjama nas uvijek iznenadi izvanrednom sposobnošću transformacije – od nježne razigrane djevojčice do prave femme fatale. Nina Badrić je suvremena samosvjesna žena, istančanog ukusa i razvijene osobnosti, upravo onakva kakva bira Freywille nakit“ – poručuju iz sjedišta ove kompanije u Beču.
„Iznimna je čast biti ambasadorom ove marke nakita koji više od 60 godina njeguje tradiciju stvaranja umjetnički oslikanog nakita. Oduševljena sam umijećem Freywille umjetnika koji na jedinstven način u svakom ručno oslikanom detalju uspijevaju utjeloviti najljepše ljudske emocije i oživiti ta mala umjetnička djela u trajne uspomene koje nas podsjećaju na posebne trenutke našeg života. Ovaj nakit uistinu je stvoren za prave romantičare, modne znalce i sve divne žene koje se ne boje pokazati svoju unutarnju snagu, gracioznost i ženstvenost” - izjavila je Nina Badrić
Nova kampanja snimljena je pod kreativnim vodstvom stilista Petra Trbovića, dok sve fotografije potpisuje izvrsna Mare Milin, šminku Saša Joković, a frizuru Mile Santini. Kako je bilo na snimanju, pogledajte u našem videu.